2009. augusztus 25., kedd

Újabb zöldlámpák (?)

Tegnap délután itt járt a doktornénink, hogy kicsit megkésve beadja Bobónak a soron következő oltásait (Prevenar, agyhártyagyull.), illetve, hogy megbeszéljük a továbbiakat ami Bobeszka táplálkozását illeti. Gyümölcsben ehet már szilvát, paradicsomot, szőlőt, banánt is és mostantól valószínűleg megcserélődik a sorrend: előbb kap gyümölcsöt és utána szopizhat. Mária Sinlac-ot is írt fel nekünk, hogy azzal dúsítsam a gyümiket. Tízóraira és uzsira kéne így enni, ebédre pedig........... főzeléket!!!??? Krumplit, répát kezdésnek, utána cukkini, tök, borsó, saláta, stb. Tegnap óta ezen pörög az agyam, hogy hogy csináljam? Hirtelen három étkezésnél is egyen szilárdat? Hirtelen előbb egyen zöldséget/gyümit, csak utána szopizzon? Nem tudom, mi a jobb, ha egyszerre van több változás és utána beáll a rend vagy ha szép fokozatosan, de mindig valami máshogy megy? Mától legyen minden másképp vagy csak egyesével vezessem be a változásokat? Kár, hogy a védőnőnk használhatatlan, mert jó lenne hosszasan elbréjnsztormigolni ezen, Mária rámzúdította a jó híreket (tudja, hogy alig várom, hogy újakat ehessen), de az agyamról a köd szokás szerint akkor szállt fel, mikor ő már messze járt és akkor merültek fel bennem a kételyek, de csak nem hívom fel, hogy "léci beszéljük át újra, mert tökhülye vagyok és tegnap fel sem fogtam, amiket mondani tetszett..." Persze, lehet, hogy ezt fogom tenni... Szeretem Bobót szoptatni, ő is szereti, még "csak" öthónapos, kezdődjön meg a leválasztás? Tudom, hogy ettől még szopizni fog, csak max kevesebbet, de akkor is dillemázom...Néha alig várom, hogy vége legyen és ehessek csípőset (minden mást már eszem), ihassak kólát, bevehessek akármilyen gyógyszert, stb; de most kicsit fáj a gondolat, hogy már nem én leszek a fő táplálékforrása. Úgyhogy még nemtom, nemtom....

5 megjegyzés:

  1. Jaj ezzel én is ugyanígy vagyok.... és baromira nem segít senki..

    VálaszTörlés
  2. Hát igen....Dilemma és nem kicsi :-)))De ügyesen megoldod, meglátod;-))

    VálaszTörlés
  3. Nálunk 3.5 hónaposan kezdődött a szilárd. Na, akkor ő még tényleg pici volt. És 2 hét alatt oda jutottunk, hogy éjjel táp, reggel tejpép, 10órai gyümölcs (én nem Sinlac-kal, hanem Holle rizskrémmel sűrítem), ebéd főzelék, uzsonna gyümölcs dúsítva, vacsora tejpép, altatáshoz tápi. Ezt két hét alatt hoztuk össze. D-t nem zavarta meg, sőt szerintem élvezte, h végre nem azt a sz@r tápot erőltetem. De mindenképpen egyik lépésről a másikra csinálnám, nem egyszerre.
    Amúgy most is ez az étrend, csak már csirke, pulykahússal bővülve és a 7-8 hósoknak való gyümikkel-zöldségekel.

    VálaszTörlés
  4. Hahó Virág!
    Szerintem ne adj sinlacot Bobónak!!! Szójából van. Én nagyon sokat olvastam és érdeklődtem a szója után, mert egy ideig azt adtam a gyerekeknek, de nagyon megbántam! A szója fitoösztrogént tartalmaz, ami nagyon hasonlít az emberi hormonokhoz! Pl nőket kezelnek vele a válltozó korban. Hz interneten orvosok tanulmányait olvastam róla, és 3 éves kor alatt szigorúan tilosnak írják a vélemények!És a hormonokon felűl még ugyanúgy allergizálhat. Tudom, tudom... Ez egy tápszer! És képzeldd, hogy még mennyi fost fognak megetetni a gyerekeddel... Viszont a holle gabonapelyhek tényleg szuper bio cuccok, a leghobb, amit adhatsz. Vedd meg a Kismama babakonyháját, ott szuper jól le van írva, hogy mit hogyan csinálj, és jók a receptek. Egyébként kukoricadarával, vagy azzal a finomabbik zabpehellyel is tudsz sűríteni, mert azok gluténmentesek. csak jól főzd meg őket!

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat hogy belevau, de a Sinlac nem szójából van!!!

    "A Sinlac az egy rizs- és szentjánoskenyérmag-alapú pép, tehéntejfehérje-, szójafehérje-allergia megelőzésére és kezelésére. Gluténmentes diétás pép, 4 hónapos kortól adható. Összetevői:
    rizsliszt (részben maláta- és szőlőcukorrá átalakítva), szentjánoskenyérmag-liszt, növényi olajok, citromsav, ásványi sók, vitaminok."

    A hollék is szuper dolgok, meg van már dm-ben is saját márkás babylove kölespép, rizspép stb, de a Sinlac-kal sincs semmi gond!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?