2009. szeptember 4., péntek

Ma reggeli csupasz (és kicsit részeg) Kisnyuszkó

5 megjegyzés:

  1. Szuperédes a hurkákkal!! :) Látom, a habtapi is ízlik neki! :))

    VálaszTörlés
  2. Ennek a Bobó gyereknek olyan a fejlődése, hogy aztat sok anyuka irígykedve nézegetné....

    VálaszTörlés
  3. Viki!! Miért??? Sztm teljesen átlagos. Az tény, hogy eddig mindent "időben" csinált, de sztm nem is előbb.. :o Vagy?

    VálaszTörlés
  4. Hát ne bízd el magad, de szerintem szuperjó! Nincs semmi reflexes dolog (ökölbe szorított kéz, hátra teketedő test vagy fej, szorosan feszített karok....) Én azért mindkét fiúval korai fejlesztőbe jártam(rok) Bazsi tónusos nyaki reflex, Domi karokkal ugyanez... Hamar felhagytam azzal, hogy a Bobóhoz hasonlítgatok... Nem jellemző, hogy minden ilyen tökéletesen működik. Bobó szerintem tényleg kifogástalanul működik!

    VálaszTörlés
  5. Jaa , arra nem gondoltam h átlagon felüli, szuperhős, de az tény h eddig a világon semmivel nem volt gondunk (koppkoppkopp), úh azt sem tudom hálistennek h mi az a tónusos nyaki reflex pl :)
    Se nem előbb, se nem később, mindent a maga idejébe! ;)
    És anyám még aggódott h dagadt anyatejes csecsemő, akit majd megtámasztok egy sarokban és ottmarad.... :))))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?