2009. szeptember 8., kedd

Okosodik

Botondunk egyre okosabb (=>akaratosabb is) Ennek persze rettentően örülök, ellenben számos kellemetlen velejárója van. Alvás, fekvés témakörben: -keserves sírásba kezd, amint kimegyek a szobájából, végig kísér a szemével, amíg csak lát és vérig sértetten, porig alázva zokog -ha játszás közben hagyom ott - pl. mert pelenkát nem viselvén, neadjisten el kell mennem wc-re-, szintén össze tud zuhanni -ha elkezdek lefele hajolni vele, azaz le akarom rakni, rögtön nyüszít -ha belépünk a szobájába, elkezd nyöszörögni, pedig csak minden második szobába lépési alkalommal teszem le aludni, a többi esetben általában a pelenkázót veszem célba, amire ha rájön, akkor megnyugszik Evés témakörben: -ha nem vagyok elég gyors (szeretném leszögezni, hogy nem vagyok egy bénázós, szarakodós típus és MINDIG nagyon gyors vagyok) a szájába adott gyümölccsel, nem sok jóra számíthatok: rámszól (=rámmorog, rámnnyög) -ha bónusz gyümifalatokat adok neki, mert mondjuk mi is eszünk, akkor nem lehet abbahagynom 1-2 szőlőszem után, egyre többet és többet akar, ellenkező esetben kiborul, ordít, sikít, attól függetlenül, hogy 5 perce vagy 2 órája evett utoljára -a legnagyobb tré akkor van, ha mi eszünk/iszunk előtte és semmit nem kap semmiből -a legeslegnagyobb gáz pedig az, amikor adok neki egy egész darab gyümit, amivel borzasztó jól elnyammog, de majdnem megfullad tőle és mégis elveszem tőle (ebben az egy esetben megértem, szemétség, következetlenség és felesleges kínzás, ami teszek vele) Ez nem azt jelenti, hogy egész nap ordít ám, továbbra is nagyon vidám fiúcska, egyszerűen csak kissé könnyebb kihozni a béketűréséből. Az ő élete sem könnyű. A fenti felsorolás a teljesség igénye nélkül készült.

1 megjegyzés:

  1. EZ azért néha igen elkeserítő tud lenni, de én régről úgy emlékszem, hogy azért elég hamar elmúlt. És valószínüleg közrejátszik a mozgásfejlődés /hiszen Ő azért szeretne haladni, felülni de nem megy még és ez "kudarc",és gyors szellemi fejlődés, ami miatt plusz érzékeny Bobó.
    Én néha kiborultam anno ettől, de tényleg elmúlik.
    Hát igen, akármilyen nehéz is néha, tényleg a következetesség és a szeretet segít át ezeken a heteken. Ezen a képen azért nem csak kiborulás látszik, mert nem úgy történik, ahogy Ő szeretné, egy picit olyan, mintha bántaná is valami /pl. nem sikerült...stb./
    Szerintem ülés lesz a popsi-oldalra-tevés-ből.:-)
    Ügyes nagyon!!!
    Anyának pedig kitartás!!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?