2009. szeptember 8., kedd

Most meg kiskacsa

Kicsit elakadt a lelkem a mozgásfejlődésben, ugyanis nem kúszik, nem mászik, nem ül, nem áll. Viszont rengeteget forog mind a négy irányba, ide-oda dülöngél, hempereg, még ezeknél is többet van négykézlábon, de megindulni csak nem akar. Továbbra is a max-kettőt-mászik stádiumban vagyunk. Néhány napja viszont ezt csinálja, nem tudom mi lesz belőle (ülés??) és miért csinálja, de tény, hogy egész álló nap így lehet őt látni. Kidugja jobbra a kis popsiját és néha (mint a fenti képen) hatalmasat zuhan, néha pedig csak egyszerűen így van és kész. Húzkodja felfele a lábait, illetve kiegyenesítve próbál rájuk állni-fekve... (ez így leírva nem biztos, hogy érthető) Ez a program. Mire jó ez...? Miért nem előre halad inkább? Miért oldalra? :))

4 megjegyzés:

  1. Hát sztem abszolút ülésre gyakorol! Aranyos! az egyik zokni vhol elveszett - nálunk is mindig így van, nagyon jópofa!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem:
    1.kép: ülés
    2.kép: mászás
    3.kép: breakelés, amikor a lábuk pörög a kartámasz körül
    4.kép: lazulás, egyértelmű hason fekvés ;)
    5.kép: fekvőtámasz
    6.kép: lábpörgetős break megint
    Szerintem :)

    (Emlékszel, hogy kérdeztem a habtapit? Most nézem, közben én is ilyet vettem...)

    VálaszTörlés
  3. Most nézem még egyszer, első kép elég erobik-norbis gyakorlatozós, mintha oldalsó combra gyúrna éppen ;)

    VálaszTörlés
  4. Nálunk is ugyanez megy. Felülés lesz belőle.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?