2009. szeptember 5., szombat

Ugyan se nem Fisher Price, se nem Lamaze....

7 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet...Vinike is inkább a szutykos kulcsokkal akar játszani, a szuper játékokat meg ...hm....izé...szóval tudod:-)))

    VálaszTörlés
  2. Ezt épp az apja adta a kezébe vagy tőle vette el Bobó, de általában ezek jönnek be neki, akartam is külön posztot írni belőle. Kulcstartó, tolltartó, karkötő, krémesdobozok, flakonok, stb... :))

    VálaszTörlés
  3. ...távirányító, pulóver, újság, pelenka pelenkázáskor, papírzsepis zacskó :)

    Amúgy nagyon profi, most nem jut eszembe, de melyik állat is csinálja pont így a cirkuszban??
    ;)

    VálaszTörlés
  4. Cirkuszban nem úgy van, h egy labdán áll mind a négy lábával a valami? Kutya talán??
    Nemtom, gyűlölöm a cirkuszt. :)
    Pelenka nálunk is nagy játék.

    VálaszTörlés
  5. Ásványvizes palack nálunk is első számú kedvenc (pont írtam is a blogra, hogy ezek után kúszik). Sikítozik, ha meglátja, és követeli, hogy adjuk oda. És a fél literes nem buli ám! Ááááááá!!! A másfél literes kell, és lehetőleg víz is legyen benne! :))) Hát hiába, a név megint kötelez. :)

    VálaszTörlés
  6. Na nézd csak! Én is pont most írtam:-)
    Te, hány kiló most Bobó? Piroska

    VálaszTörlés
  7. Piros, Bobó két hete 7600-7700 volt, nemtom pontosan, mert nagyon mozgott.
    Szerdán megyünk (először ) védőnőhöz, akkor megmérjük végre rendesen.
    Már nem hízik olyan ütemben, mint rég. Kb 2 hónapja 7,5 körül mozog. Reméltem, hogy így lesz és nem óriásbébit nevelgetek! ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?