2010. október 9., szombat

Kedves Olvasók!

Egy kicsit el vagyok szontyolodva, amiért kevesen írtok nekem, de tudom, hogy sokan olvastok és ezt nagyon köszönöm! Akik rendületlenül írnak nekem ezt-azt, az viszont mérhetetlenül jól esik, pláne, mikor azt írjátok, hogy jó volt olvasni, amit rittyentettem vagy azt, hogy neadjisten segítettem nektek, vagy ti is hasonlót éreztek...szóval az ilyesmikből nagy erőt tudok meríteni, tényleg! Szeretem ezt a kis közösséget itt, szeretem, hogy vagytok, pláne, aki maga is blogot vezet, azokat olvasni is szeretem, ha pedig ti olvastok és még tetszik is, írjatok továbbra is! Köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Na már mostan kérem szépen, én mint -szinte- mindig kommentelő vehetem magamnak a bátorságot vagy a jogot vagy akármit, hogy azt mondjam, ne tessék "reklamálni", amikor már Magácska sem a régi, már ami a kommenteléseket illeti... Ettől én még jövök és írok, szeretem ezt a blogot és Titeket és tudom, hogy Te is a miénket, szóval semmi gáz, csak úgy mondom, ha már a témánál tartunk! ;-)

    VálaszTörlés
  2. ó, na tessék, lássuk be, régen, a hátonfekvős babakorszakban mindenki mindenben aktívabb volt :-D
    De én imádlak, tudod, és ha egyszer van egy szabad órám blogolvasásra, akkor mindig itt kezdek!!! :-) (Remélem, a többiek nem haragszanak meg ezért :-o)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?