2010. október 21., csütörtök

keménydió

Bobókám minden este, miután letettem az ágyába még 15-30 percig játszik, kiabál, dumál, néha minket ugráltat, de legfőképpen az új szavait és egyéb frissen szerzett képességeit gyakorolja. Most már alszik, de eddig vagy hússzor kiabálta, hogy "szájaz diót jopottato".... Feltéve, de meg nem engedve, hogy van olyan olvasónk, aki ennyiből nem jönne rá, mit is kiabált a fiam: a Száraz dió című népdal első sorát, amit mi Gryllus Vilmos (ki más?) előadásában hallgatunk előszeretettel.
Mellékesen jegyzem meg, hogy bármily édesnek is tartom, hogy ilyeneket dumál, értékelném, ha éjjel nem hallanám viszont, ugyanis rákapott, hogy ha megébred, akkor ellentétben régi jó szokásával, miszerint azonnal vissza is alszik, újabban elkezdi mondogatni, a szavakat, amiket napközben hallott-mondott...Roppant bosszantó kettőkor azt hallgatni, hogy "tacsamama" vagy "múúú" vagy ma éjjel azt hiszem a "zejjej" (zeller) ment. 
Igaza lesz Kefe barátomnak, érzem, aki azt mondta, hogy az első két évben azért fohászkodunk, hogy induljanak már el és szólaljanak már meg; aztán meg azért, hogy maradjanak már nyugton és duguljanak már el. 

9 megjegyzés:

  1. Igen, igen, igen, Kefe barátodnak igaza van, rendszeresen könyörgök Gergőnek, hogy legalább csak egy percre maradjon csendben! :-D

    VálaszTörlés
  2. Olyan boldog lennék, ha Mirkó fiam elsorolná éjszaka az Állathatározóban található összes négy vagy akárhány lábbal rendelkező, vagy akár láb nélküli élőlényét, és nem dobhártyaszaggatóan kezdene sikítozni, immár a negyedik éjszaka. :(
    ( Szerintem vicces ( bocs Virág ) a tacsamama! Nagyon bírom a Gyümölcsötöket! )
    Ölelés:Különk.

    VálaszTörlés
  3. Annyira cuki, h így feldolgozza a napját és a vele történteket! Ez olyan, mint hogy te írsz egy blogbejegyzést :)

    VálaszTörlés
  4. :)))))) Majd én is írok erről, amikor beszámolok végre Komlóskáról, ahol egy szobában voltunk kénytelenek aludni a csimotával. Soha többet. :) És ugyanitt olvastam egy újságban az idézetet, amit Kefe barátod (papád?) is mondott. Tök mókás így egyszerre a kettő, nekem. :)

    VálaszTörlés
  5. Húúúú, de régen voltam felétek! Milyen nagy és ügyes Bobó! Már mondatokat is mond! Ez olyan jó! Én imádom, ha Milla dumál, bár éjjel lehet én sem értékelném! :)

    VálaszTörlés
  6. Igen, igen! Most már látod, hogy mi van nálunk hónapok óta....:-) Piroska

    VálaszTörlés
  7. Dia!!! Kefe a papám??? Mi???
    Amúgy GYŰ-LÖ-LÖK egy szobában aludni vele!!
    Kriszta, ennél valóban jobb a múú-zás meg a vízkérés, pofámatbefogom :)

    VálaszTörlés
  8. Ja bocs, azt hittem úgy érted, hogy Kefe a kéménymesékből :D:D

    VálaszTörlés
  9. na, ez a bejegyzésed jutott eszembe ma, mivel éjjel, álmában Júda is elkezdte kiabálni a legújabb megtanult szavát. Aszondja, hogy cici! ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?