2010. október 27., szerda

Könyvesblogunk

Tegnap megint könyvnagykerben jártam. Nem bírtam magammal, vettem csomó apróságot. Délután meglátogatott miskolci újságíró unokatesóm és az egyik könyv kapcsán elbeszélgettünk. Ő elment én meg maradtam itthon és pörgött tovább az agyam. Aztán bevillant a szikra: azonnal csinálnom kell egy gyerekkönyves blogot. Vannak dolgok az életemben, amiket mikor kitalálok, nem értem, hogy lehet, hogy addig nem jutott eszembe. Ez is ilyen. 
Hónapok óta gyerekkönyveken pörgök, szeretek írni, szeretek blogolni, adja magát a lehetőség. Este össze is dobtam, meg persze egy nyitó bejegyzést is, aztán az is eszembe jutott, hogy Judit barátnőmet is érdekelhetné a dolog, társulhatna szerzőnek, megkérdeztem, rábólintott, ma ő is debütált, mint blogíró, tehát kész a blogunk!
Már csak ti kelletek, Kedves Olvasók, gyertek oda is, írjatok, véleményezzetek, vitatkozzatok! Szeretném valahogy kicsit interaktívvá varázsolni azt a blogot, egy amolyan gyűjtőhellyé; egy fórummá, ahol összegyűjtenénk az olvasásra-beszerzésre érdemes régi - és új gyerekkönyveket; esetleg hivatalos kritikájukat; háttér-információkat róluk, bármit; ahova benéz az ember, ha ötletet keres, ha kíváncsi mások véleményére könyvvásárlás előtt. 
A blogdizájnt még ne tekintsétek véglegesnek és mint itt is, ott is intenzív komment-írásra buzdítanálak titeket!
Íme:

1 megjegyzés:

Mit szólsz?