2010. október 25., hétfő

Bob-Tribute

Annamari barátnőmtől ma nem várt és szívet melengető ajándékot kaptam. Nem tudom elmondani, mennyire jól esik, hogy féléves kisbabája melletti szabadidejében ezzel töltött időt, hogy a mi fotóinkról rajzot készítsen!!!!!!



Eredetileg - azt hiszem- a készülő mesekönyvemhez szánta, illetve az ihlette. Egyelőre úgy tűnik, ott már megvan az emberem (szia Piros!), de ettől még eltesszük talonba az ötletet, ki tudja ;) Még egyszer nagyon köszönöm, Annamari! Imádlak érte!!!!




Külön köszönet továbbá unokatesómnak, aki az egész estéjét velem töltötte skype-on, hogy ellássa vízjellel a képeket, megfelelő méretűre vágja őket és meghallgassa a blogspot-ra szórt szitkaimat! Köszönöm, Atti!

6 megjegyzés:

  1. De jók... :-))
    Nagyon jópofa ajándék!!!
    Ui: tudod, egy féléves kisbaba mellett még sok a szabadidő, csak az ember valahogy akkor még nem veszi észre :-)))

    VálaszTörlés
  2. Szóval a Nünü anyukája lesz az illusztrátorod? Az ő oldalukon keresztül jutottam el hozzátok.
    ...
    Mindig irigyeltem azokat az embereket akik tudnak rajzolni, tehát az uncsitesód is.
    Ölelés:K.
    ( Lehet, hogy egy darabig nem leszek, de nem agymosás végett, hanem költözködünk és nem tudom, hogy mikor tudok legközelebb csatlakozni. Azt ajánlom, legyen jó pár új post mire megjövök !! )

    VálaszTörlés
  3. Oké, szövegértés egyes, leülhetek... felfogtam ám, hogy ki készítette a rajzokat, bocsi.

    VálaszTörlés
  4. Kriszta, legalább ez is kiderült, sose tudtam hogy kerültél ide :)))
    Honnan hova költöztök??? Nem értettem az uncsitesós utalást, de már látom, revideáltad magad. ;)

    VálaszTörlés
  5. Városon belül ( Kecskemét ) költözünk, kis lakásból naaagy lakásba!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó, nagyon ötletes. Biztos nem jutott volna eszembe fotóról rajzot készíteni, gratulálok :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?