2010. október 1., péntek

Szerencsés Kisfiú

Édes Kicsi Botondfiam!

Szeretném, ha tudnád, hogy lehet, hogy még nem ültél repülőn és nem voltál tengerparton; lehet, hogy nincs pénzünk babaúszásra és Helen Doron-angolra járatni; a hajadat nem menő fodrász, hanem apád vágja; a ruháid nagy része nemhogy nem a Jacadi-ból való, de még nem is a Tesco-ból, hanem turkálóból; sőt a játékaid között is akad szépszámmal, amihez használtan jutottál; lehet, hogy kisgyomrod nem szokta meg az éttermi kosztot és az ásványvizet, mert te bizony csapvizet kapsz; de:
VAN EGY 1500 FT-OS MINITEHENED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amit tegnap kaptál, mert bár nem akartam megvenni, de a kezed elkezdett remegni, mikor arra kértelek, hogy tedd vissza a polcra és sírásra biggyedt a szád és mivel a lovat, a zsiráfot és az elefántot visszatetted, nem tudtam ellenállni és megvettem neked, de tudjál róla, hogy mintha a fogamat húzták volna!!! Három hónapja gyakorlatilag 6 db háziállattal játszol, azok összesen kerültek ennyibe. Egy dologra kérlek csak: ne merd letenni a kezedből néhány napig; sírj, ha kikerül a látóteredből; hisztizz, ha nem engedem, hogy evés közben is szorongasd; ordíts, ha a játszótéren akár rápillant egy másik gyerek és ha kell, erővel hozzákötözöm a kezedhez, de ezt aztán tényleg mindenhova magaddal kell vinned, legalább néhány hétig. Ha mindez megvalósul, akkor visszaszívom a sok szitkot, amit gondoltam és mondtam tegnap óta a luxusteheneddel kapcsolatban, de addig morogni fogok és figyelni, hogy azzal játszol-e!!!!

17 megjegyzés:

  1. Kéretik nem félreérteni a posztot!!

    VálaszTörlés
  2. Nem lett félreértve! Egyébként sem lehetne, ismervén az eddigi írásaidat. :-)

    Nagyon láttam lelki szemeimmel Bobót amikor a polcra kellett volna visszatenni a tehenet...Nehezteltem volna, ha nem veszed meg /kéretik nem félreérteni!/. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Bobó előbb olvasta a bejegyzést, minthogy az íródott volna? (A pénztárnál lejátszódott jelenet alapján gondolom ezt.)

    Ja, és hiányolom a levélből az arckifejezésed leírását, amit akkor vágtál, amikor a luxustehén LEESETT a földre.. Mit éreztél akkor? Öntsd szavakba, kérlek.

    VálaszTörlés
  5. Neked tényleg könyvet kell írnod, nagyon jó a stílusod! Botinak meg gratulálok, betörte Anyát, juhéjj! Éljen a minitehén! :-D :-D :-D

    VálaszTörlés
  6. Kriszta, ne vicceljünk ezzel!!! (a tumorral)
    Jutkám, nem leesett, ELHAGYTUK!!!!!! igaz, hamar észrevettük, még jó h Bob tud már jelezni ("hoppá") :)

    VálaszTörlés
  7. Hát elnézést kérek, meggondolatlan visszacsatolás az előző post-hoz.Mégegyszer bocsánat, nem akartam rosszat.
    K.

    VálaszTörlés
  8. Kriszta, átvittem az értelmet :) no problem.

    VálaszTörlés
  9. :D
    ha elolvassa ezt a posztot, az érettségire is beviszi majd azt a fránya tehenet :D

    VálaszTörlés
  10. Ó, és kép mikor lesz a luxustehénről?

    Ui: én egy picit azért elgondolkoztam, hogy vajon most ki vagyok-e utálva a blogból vagy sem, de aztán arra jutottam, hogy talán még nem, bár a megkülönböztető jelként feltüntetett ismérvek egy része köthető hozzánk... :-( De most akkor majd jobban figyelek, hogy kapok-e még jelet :-)

    Ui2: az éttermi koszt ellen tiltakozom, én úgy tudtam, hogy a ház alatti étteremből sokszor ebédeltek... :-o vagy háttal ültem a moziban? :-o

    VálaszTörlés
  11. Orsó!!! Ne idegelj, ezeket nem irigységből írtam, ismerhetnél!!!!!!!!!!!! ezek nem megkülönböztető jelek, csak gondolkoztam olyan dolgokon, amikre nekünk nem futja*, de a tehénre igen :)) Éttermi menüzés jogos, de nem is erre gondoltam itt. Jajj, erre írtam h nehogy félre értse vki!!!
    *csomó mindent akkor sem csinálnánk, ha futná rá.

    VálaszTörlés
  12. Kriszta, törölni azért nem kellett volna :))

    VálaszTörlés
  13. Tudom miről beszélsz!!Hidd el vigyázni fog rá!!!!!
    Bobó nálunk nagyon jól érezné magát.A két lány annyi de annyi állatot összegyűjtött már, mint egy állatkert.Ellentétben az egy szem babával.Aki csak néha részesül rendes ellátásban.Mikor kérem, hogy tegyenek rendet a szobájukban....

    Máskor ha Alléba mész szójá'

    Üdv, Évi

    VálaszTörlés
  14. Muhaha! :DDDD Én a müllerben ájultam el egy-egy jószág ára láttán. Annyiból már igazit is vehetnénk! :)

    Amúgy a luxus jószág azóta hogy van? Van kézben hordozva, etetve naphosszat?

    VálaszTörlés
  15. Évi??!!!! Ismerlek?? Amúgy vannak kitüntetett jószágok, akiket gondosgazdaként tart számon-etet-itat-hurcol és vannak, akiket csak ida-oda tesz, alapvetően nem kötődik hozzájuk.
    Dia, képzeld neeeeeem!!! Büdöskölök csak néha játszik vele :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?