2011. szeptember 15., csütörtök

Őszeleji kotyvalék, jaguarundival, tortával

 Előkerül a mamusza.
- Ez macis, Mama?
- Igen.
- Miért nem jaguarundis?

Nézegetünk egy könyvet, ahol van egy szülinapi ünnepség, tortával. Mondom neki, hogy mindig az ünnepelt vágja fel a tortát, és osztja szét a vendégek között.
- Például a Bobó is a vendégek között van, és ő is kap tortát.

Ágyjelenet.
- Mama!!! Én felveszem mégegyszer szívesen a hálózsákot!
- Megint levetted, Botond? De miért?
- Mert fázva akarok dideregni.

Ráadott egy playmobil-os lóra egy lovagi páncélt, és közölte, hogy "rackaló".

Boxer szaladgál a ligetben, szájában gumilabda: "Ott az ő hólyagja".

- Valamelyik nap szeretnék bicóval menni a bölcsibe, Mama!
- Rendben, Bobó, menjünk.
- Vagy inkább repülővel!
Nevetgélek és bár tudom, hogy nem komolyan mondja, de megemlítem, hogy nincs repülőnk, erre ő:
- De nekem van! Az új házamban, ami sárga.
- És kivel laksz az új házadban, Bobó?
- Az Öcsivel. És van ott hét teve is.

A kedvencem:
Fetrengtünk a hálóban, arról beszélgettünk, ki hogyan alszik, milyen pózban, meséltem neki, hogy mikor terhes voltam vele, akkora volt a pocakom, hogy csak az oldalamon tudtam aludni. Tíz perc múlva az oldalára gömbölyödött, és közölte, hogy:
"Így feküdök az oldalamon, és a pocakomban benne van a Joci." (bölcsistárs!!)

Ma állatkert, meglát egy kis tavacskát:
- Menjünk oda, és nézzük meg, hogy van-e benne gaviál!


Esti mese után kéri, hogy olvassunk még egy picit.
- Jó, de csak egy nagyon rövidet válassz, Bobó!
- A kis dzsungel könyvét. Megígérem, hogy nem a pirosat. (Az a hosszú.)


6 megjegyzés:

  1. Látod, Joci nem csak a taknyával hódít, hanem a személyiségével is :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi a képet, most már nem kell gugliznom minden második Boti szót! :D Ám de igen büszke vagyok, mert a rackalovat értem!!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Vannak még Joci nevű gyerekek a bölcsődékben...???
    Joci taknyos?Na, én attól rosszul vagyok, ezért lettem óvónőből tanító, hogy ne kelljen törölgetnem...és mégis.

    VálaszTörlés
  4. Dia minden szavával egyetértek :-D És a "fázva akarok dideregni"-n elolvadtam!

    VálaszTörlés
  5. Dia, nem raktam mindig be állatot?? Mondjuk most kiegészítettem egy mondással, az is állatos, és ahhoz nincs kép, kereshetitek :))
    Krisztám, igen, van, egy halál cuki kis roma gyerek, a taknyát leszámítva jóarc!

    VálaszTörlés
  6. Már megint jobban ismeri Bobó ezeket az állatokat, mint én. :-D Haláli dumák, nagyon jófej!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?