2011. szeptember 3., szombat

Találós kérdés 11.

Nem terveztem megemlékezni a történtekről, mivel az új Tarka Tehén felbukkanása is méltatlanul kevés sajtóvisszahangot kapott, s ebből arra mertem következtetni, hogy nem túlságosan közérdekűek az életünk hatalmas port kavaró olyan eseményei, mint egy állat elvesztése. 
Na, de a kérdés, ezúttal néhány válaszlehetőséggel, hiszen szokásunkhoz híven a kérdés álnaiv.

Mi történik a képeken?


A) Aranyat mosunk.
B) Feszültségünket 3D-s zen-kertben kapirgálással vezetjük le.
C) Néhány órával azután, hogy Botondnak megtartottam egy patetikus kiselőadást az életbe vetett bizalom nagyszerűségéről, az optimizmus diadaláról, másfél órán át keressük azt a Bagirát, amit három hónapja elvesztettünk, de tegnap csodával határos módon megtaláltunk, és 24 órán belül megint elhagytunk.

Következzen még néhány kép búfelejtésül a link után.































5 megjegyzés:

  1. gratulálok a képekhez, (nagyon profi!:))

    és a szőrös kezűn lévő gyűrűhöz is:)))))

    VálaszTörlés
  2. Láttam a fb-n, és tuti voltam, h má megint valamit kerestek a homokban. Ne az életbe vetett bizalomról papolj, hanem a homokba ásásról!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Engem az nem hagy nyugodni, hogy ez teljesen ugyanolyan, mint az első, originál TT?

    VálaszTörlés
  4. Évi, igen!! Ez csomagban volt anno is, most is. Úgyhogy van 5 eladó állatunk, ha érdekel :)

    VálaszTörlés
  5. Szuperek ezek a képek, nagyon jó hangulatuk van! És részemről TT továbbra is hurrá! ;-)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?