2009. december 2., szerda

H1N1 sejjj...

Ellene szól sok minden. Tömeghisztéria? Szerintem igen. A pénzről szól ez is? Igen. Félek hogy elkapjuk? Nem. A veszélyeztetett csoportba tartozunk? Nem. Elkaptunk eddig bármilyen madár-sertés, vagy egyéb influenzát, kergemarhakórt, spanyolnáthát, tífuszt, maláriát, stb? Nem. Véd az oltás a vírus alfajai, mutáns variánsai ellen? Nem. Jövőre is védettek leszünk? Nem. Újra be majd kell adatni? Igen.
Mellette egy dolog szól. Van egy nyolc és félhónapos gyerekünk, akinek a védelméért mindent megteszünk? Igen.
Győző két hete kapta meg az oltást, én ma. Ezen felül nagyon gyakran kezet mosunk, Győzőt is próbálom rávenni. Ő amikor hazaér, azonnal kezet és arcot mos, igaz, nem meleg vízzel, veszekszem is vele emiatt. Továbbá próbálom ráerőltetni a sósvizes öblögetést, gargarizálást, orrmosást, de nem hajlandó rá. Azért nem adom fel. Én csinálom mindennap, pláne ha buszozom vagy emberek közé megyünk. Szerintem ez fontos és kibírható. Ennyi. Ennyi a pandémiás tervünk. :)

4 megjegyzés:

  1. !!! ááá!!!
    De megijedtem, mikor bejött az oldal!
    Durva ezzel a fotóval indítani, vártam Bobó fotóját és erre...

    VálaszTörlés
  2. :))) pedig úgy akartam eredetileg, hogy
    Cím: H1N1-megkaptuk...
    Bejegyzés: ...mármint az oltást, nem a betegséget.
    De aztán letettem róla, gondoltam ilyesmivel még én sem viccelek :)

    VálaszTörlés
  3. ó, igen, ezt mi is végigfutottuk. aztán a doktorbácsi döntött, és most már nagyon örülök, hogy védettek vagyunk - valamelyest...

    VálaszTörlés
  4. Dettó! A dokink is erősen ezt ajánlotta szó szerint!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?