2009. december 15., kedd

Találós kérdés!

Vannak azok a játékok, amikor egy jelent alapján vissza kell következtetni, hogy mi történt.
Pl. "Kleopátra és Cézár holtan fekszik a padlón." Emlékeztek? Na, Botibabámnak hála, én is tudok egy ilyet. A kérdés: Mi történhetett ma nálunk, míg én örömmel nyugtáztam, hogy szép csendben eljátszik a szobájában az újonnan kialakított játszóhelyén és ezért pár percig feléje sem néztem, meg ne zavarjam? Mi történhetett, ami az alábbi következményeket vonta maga után?
  • a hirtelen kapkodásban elpazaroltam egy csomó popsitörlőt,
  • fel kellett mosnom a gyerekszoba parkettáját,
  • a ma lemosott összes habtapi közül kettőt újra le kellett mosnom,
  • ki kellett csavarnom a gyerek kezéből a kockát, amivel játszott, aki persze nemtetszését erőteljes hangon fejezte ki, a kocka is ment a mosdókagylóba,
  • a nadrágját és zokniját le kellett vennem róla és vihettem a csap alá kezet, arcot és szájat belülről kimosni.
A találós kérdés szempontjából nem túl lényeges, de ő végig vigyorgott, röhögcsélt, a sok "szette-vette-teremtette" és "irgum-burgum" csak olaj volt a tűzre, még jobban röhögött, igaz én is.
A képeken hősünk a tragikomikus eseménysor után látható.

11 megjegyzés:

  1. SZerintem hintőpor, vagy folyós .....?!

    VálaszTörlés
  2. kaki kiszedés és szétkenés, megevés?

    VálaszTörlés
  3. vALAHOGY LEOPERÁLTA MAGÁRÓL A PELUST (Dorka kedvenc mutatványa, hogy tépi le magáról a pelust) és a habtapira nyomott egy barnamackót!

    VálaszTörlés
  4. ja, igen és a barnamackót orálisan is letesztelte a kis gourmand :-)

    VálaszTörlés
  5. énis kakiszétkenésre szavazok. aliz ilyet még szerencsére nem csinált :-)

    VálaszTörlés
  6. Hintőpor??? Ne nevettesetek!!! Az ilyen balesetek nem mennek nálunk olyan extraságszámba h külön megemlíteném :))
    Természetesen a kakis pelenkáját túrta szét, amit a földön talált, mert oda szoktam dobni (jól összecsomagolva) és egyesével-kettesével kivisszük, eddig nem érdekelte a pelenka. Nos, ezentúl komolyabban kell vennem ezt is.
    Szerencsére nem folyós volt, hanem közepes, kenődős-darabkás :)) A habtapin figyelt egy darab, arra lettem figyelmes, de főleg az ő szobájában volt szétdobálva, a keze csak egy picit volt szaros, a szája meg hálistennek egyáltalán nem, büdi sem volt, de azért kimostam, hátha....Jajjjj, Bobó!!!!!! Először köpni-nyelni nem tudtam, aztán úgy röhögtem!!!
    :)))))

    VálaszTörlés
  7. Hogy ez nekem nem jutott eszembe....

    VálaszTörlés
  8. Ááááá, ha nem ette meg, akkor nem buli ;)
    én kaptam már popsitörlőbe csomagolva, találtam kanapén,stb.nem lep meg semmi :)

    VálaszTörlés
  9. Huh! Ez nagyon komoly lehetett! Először én is arra tippeltem,hogy leszedte magáról a kakis pelust! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?