2009. december 23., szerda

Mr Breeze One Touch

Pár napja feltűnt, hogy az esti Híradó közben, abban a pillanatban, mikor meghallja Szellő István búgó hangját, a gyereket leveri a víz, majd' kiugrik a bőréből, sikongat és néz a képernyőre meg rám felváltva, tapsikol, odarohan, felmászik, veri a tévét. Ha Szellő István elhallgat és jön az uncsi riport, akkor visszavonul a játékaihoz, majd kezdődik elölről, míg véget nem ér a műsor.
Jogosan vetődik fel a kérdés, miért pont ő?? Csak reménykedem, hogy a hangja és nem egyéb tulajdonsága vonzza a fiunkat. Bár engem az sem zavarna, Almodóvar-on nevelkedtem. :)

8 megjegyzés:

  1. Közel két hónappal ezelőtt publikáltam ezt Dorka blogján:

    "Amúgy van néhány perverzióm is. Pl. szerelmes vagyok a híradós Szellő Pityuba… Ha meglátom azonnal nagy nevetésbe, kacagásba kezdek. A múlt héten szabadságon volt, egy spiné helyettesítette, na az a nő nem is érdekelt… De hétfőn újra jött Szellő, úgyhogy megint tudtam neki vigyorogni."

    Külön posztot is szenteltünk neki:
    http://jandodorka.blog.hu/2009/11/05/szerelmem_szello

    VálaszTörlés
  2. Nem bírom abbahagyni a röhhögést! Mindjárt megnézem megint :DDD Ez annyira édes és vicces, hogy erre nincsenek szavak!

    VálaszTörlés
  3. Akkor ez a SzellőPista tudhat valamit, ha így rá vannak gerjedve a babók! :-) Megmutatom majd Rékának is! ;-) Aszongyák jóképű, nekem nem jön be, csak a szeme, de kellemes hangja van az biztos! :-) Tüneményes Bobó ahogy örül és ahogy Rád néz és újra vissza és kacag, nem lehet betelni Vele!!! És ahogy a második videón felkapja a fejét A hangra! :-)))

    VálaszTörlés
  4. Mi arra tippelünk, hogy a mély hang jön be. Legalábbis D minden mélyhangú, nyugodtan beszélő krapekot csipáz.

    VálaszTörlés
  5. Szeder, emlékszem, hogy nálatok is volt Szellős poszt :))
    Én is a hangjára tippelek!! Megnyugtató.
    Jóképű???? Nála semmilyenebb, üresebb, kisugárzástalanabb pasit még nem láttam...

    VálaszTörlés
  6. Csak a hangja lehet, kicsit csalódnék D-ben ha ez lenne a zsánere :-))))

    VálaszTörlés
  7. Virág, lehet, hogy csak a bemondóságot, mint foglalkozást kéne felvenni a múltkori mi lesz Bobóból listára :)
    Zabálnivaló, ahogy örül, ahogy felcsillan a szeme és ahogy csipog!!!

    VálaszTörlés
  8. Hát igen, nálunk is Szellő, meg aztán a Várkonyi Andi...Ezekre aztán otthagy csapot-papot.Persze, mert vigyorognak, csillog a szemük, oszt ennyi elég is nekik...Vinike:-))))+ az időjárás jelentés.Identitását ne féltsd, ha meg mégis lesz valami, fene bánja, nem igaz:-))))))???
    Bobó igazán csini lett a frizkóval.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?