2009. december 9., szerda

A kis szocc

Ha annak idején panaszkodtam, hogy Botond utálja a gyerektársaságot, most úgy illik, hogy beszámoljak arról is, hogy egyre jobban élvezi a hozzá hasonló kis törpik társaságát.
Hétfőn végre eljutottam vele a közeli Kerekerdőbe Dúdoló foglalkozásra. Iszonyúan élvezte, persze nem az ölemben való higgadt ücsörgést és tapsikálást, hanem a terem körbeszaglászását, a bordásfalat, a hangszereket, de az éneklés is tetszett neki, a végén a labdák meg pláne. Az egyik egyidős kislánnyal kicsit kontaktált is, egész konkrétan rámászott és fogdosta, mardosta szegényt, aztán végül elhurcoltam onnan, mert a lányka kezdett kiborulni. Én meg örültem a fejemnek, hogy végre nem Botond az, aki társaságban kiborul, sőőőőőt!!!!
Aliz asszonysággal volt mostanában több randink. Két hete ők voltak itt, a kis lurkeszek felforgatták a lakásunkat, annyira helyesek voltak, mert végig együtt mozogtak, ha valamibe belekezdett az egyik, követte a másik, szétkapták az előszobát, borogatták az írószeres fiókot, játszottak tűzőgéppel, cellux-okkal, ragasztókkal (a körzőt eltettem). Természetesen azért elvétve hagyományos játékokkal is foglalatoskodtak, de a képeket visszanézve a felnőtt cuccok a menők.
Tegnap pedig mi töltöttük náluk majd' az egész napot és megintcsak szuperjól megvolt együtt a két gyerek. Most is sokat mozogtak együtt, de persze azért magányos utakra is letértek néha, Bobó egész nap Aliz rózsaszínű rücskös labdáját kergette, Aliz pedig hosszú időt töltött a játékoskosarába való nyakig belemászással és szökdécseléssel, valamint a kacatjai módszeres kirámolásával. Cukik voltak együtt, nem is nagyon nyűgösködtek, teljesen szuperül elvoltak egymással. Alizanyu meg fantasztikus vendéglátónk volt, mégegyszer köszönjük a fincsi ebédet és a tiramisut!!!!!!!!!!!!!!!! Megyünk máskor is! ;)
Szerveződik mostanában még néhány babás meeting, remélem hősünk azokon is jól vizsgázik!

4 megjegyzés:

Mit szólsz?