2009. december 5., szombat

A nyúlon túl

A teszveszen vettem 1200-ért (bagatell..), mert nekem pont ilyen volt kiskoromban, de már elveszett. Viszont nem úgy zenél, mint az enyém, így nem kell, gondoltam eladom. Lefényképeztem.
De előtte még odaadtam Bobeszkának, addig is hadd játsszon vele. Erre:
Ártatlannak hinnétek. Pedig a pelyhedző frizurája, gyámolatlan kis tekintete, apró termete ellenére, egy vérengző predátor. Rág, tép, támad, szaggat, nyaggat, rúg, csíp, mar, karmol, rángat, tör-zúz, pakol, rámol, húz-nyúz és most már harap is hálistennek. De hogy egy bakelit nyúl fülét hogy tudta letépni??????? Az egyik kedvenc jelenetem jutott eszembe:

6 megjegyzés:

  1. Erő Jenő :D
    (nekem erről a fimről mindig Evelin jut eszembe, kb. fejből tudta az egészet :)

    VálaszTörlés
  2. és légyszi, hogy csináltad, hogy a kattintás után nyílt le? úgy szeretnék ilyet csinálni, de nem emlékszem, hogy kell. Azaz, amire emlékszem, az nem működik

    VálaszTörlés
  3. Ezt kell beírni ahova akarod:
    <-- more -->
    De van egy új szövegszerkesztő a blogban, ott van külön ikon erre, de nekem ez k*rta el az egész blogom pár hete, azóta visszaváltottam régi szerkesztőre és csak ezt beírom. Nekem néha eltűnik a sidebar, bizonyos helyekre ha sortörést csinálok, néha meg nem. Ha eltűnik, csináld vissza a sortörést.
    Má nem azé, de te nem is írsz olyan hosszúakat h szükség lenne rá :(((( Vagy?
    Én azért akartam, mert néha kisregényt szösszentek ide... :)

    VálaszTörlés
  4. És az első kacsacsőr után egy felkiáltójelet is tegyél, csak nem engedte így a hozzászólást.
    Jajj remélem érted...

    VálaszTörlés
  5. AAAAAAaaaa pont ugyanilyenem volt, egy narancs nyúl-kenguru!!! És a dallama a mai napig hetente az eszembe jut!
    Nekem is kell egy ilyen!!!!

    Off: nekem akkor zúzta le a sidebaromat, amikor (nagy?)fotó volt legelöl, szöveg nélkül. Átvariáltam és jó lett...

    VálaszTörlés
  6. Nekem még meg is van valahol.. Citromsárgában :) Imádom!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?