2009. december 22., kedd

KellKarÜnn!

Ennyire futotta a kreativitásomból, a kézügyességemből és a folyton-körülöttem-tébláboló-ölembe felkéredzkedő-egykétjófalatot-követelő gyerekem melletti időmből. Fogadjátok szeretettel:
Tavaly pedig ez a rajz ment körbe emailben:
Szándékosan nem néztem vissza a tavalyi rajzot, mielőtt most nekiültem, de látom a háttér ugyanaz lett, Győzőnek meg most sincs keze...A legfontosabb difi persze a pocakból előbújó , immáron ücsörgő kisded, aki -ha valaki nem tudná megállapítani-a focilabdáját szorongatja. Az egész számítógépen rajzolgatós karrierem (ami kb. ezt a három rajzot jelenti) pedig ezzel a rajzzal indult, amit egy online pszichológia párkapcsolati elemzéshez kellett elkészíteni. Győző is csinált egyet, de az valahogy sajnos elveszett, pedig nagy kincs volt az is. Mi lennénk, idilli, mi? :)
Karácsonyra visszatérve: ajándékok becsomagolva-Bobó is segédkezett (=tépkedett, gyűrködött ezerrel), kaját ma megvettük, téligumink holnap lesz,-sálllálllá autósülés megvéve-sálllálllá, menü megtervezve, holnap húsleves-főzés, sütisütés, lakás nagyjából kitakarítva, feldíszítve, 24.-én elvileg csak a húst kell megsütni és a fát kell feldíszíteni. Szenteste hárman nyomulunk itthon, utána indul a Christmas-roadshow. Mindenkinek Boldog karácsonyt kívánunk!!!!!!!!!!!!!!! Na, meg Boldog karajcsont is! ;)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a rajzok! Micsoda színek, micsoda gyönyörű függöny! :))) A kétcopfos kismamából komoly anyuka vált! De Győző ezek szerint továbbra sem borotválkozik! :)))

    VálaszTörlés
  2. Igen, idilli, főleg, ahogy ragyogtok :)
    A legnagyobb változás tényleg Bobó kijövetele, és ahogy látom, ő se volt még rendesen befordulva karácsony tájékán :D
    Na viccen kívül nagyon ügyes vagy, a focilabda ia tök felismerhető lett! Habár először néztem is, hogy miért nem rózsaszín vagy zöld ez a rücskös labda;) (Na de miért van idén ennyi alma a fátokon???)

    VálaszTörlés
  3. Zsuska, válság van. Drága díszek helyett az ember megbecsüli a piros almát is és azzal díszít.
    @Virág:
    Az utolsó képen totál úgy rajzoltad magad, mint Popeye Olíviája!
    Mi is épp takkerkodunk, holnap húsleves, aszaltszilvás-diós pulykatekercs lesz. Egész jól állunk mi is. Jó készülődést Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  4. Lehet hogy a Képzőművészetire nem vennének fel ezekkel a rajzokkal, de szerintem fantasztikusak! Nekem a rajzok is, de a hármat együtt látva a tartalom abszolút no comment /persze jó értelemben véve/. Ebbe még egy pszichomókus se tudna belekötni! /Mi volt amúgy az elemzés eredménye? :-)/

    Bobó focilabdáját még csak-csak kitaláltam, de csak miután az első gondolatomat /retikül :-)/ elvetettem, de azt nem gondoltam hogy ücsörög, bevallom terpeszállásnak néztem! :-)))

    VálaszTörlés
  5. Na ugye, hogy más is terpeszállásnak nézte :)

    VálaszTörlés
  6. Én is terpeszállásnak néztem, de a foci labdát felismertem. Retikül :D

    VálaszTörlés
  7. Dúll Andi:
    Kedves Virág!

    Köszönöm a rajzot - annyi lélek- és rajzelemzés nélkül is látszik, hogy vidám :)

    Neked/Nektek is szép karácsonyt és boldog új évet: andi
    Zsupi:
    Szia Virág
    jópofa :-) ez a rajz.

    Békés, áldott Karácsonyt kívánok én is tinéktek!
    puszil: Zsupi
    Kápiévi:
    Szia Virág!
    Köszönjük a rajzot! Csodálatos! :o)
    VI:
    Nagyon kösz és dícséret a szép képért
    és nagyoon kösz a jókívánságokat!

    Boldog karácsonyt kívánok nektek!

    ps.:
    cuki az új frizud !

    pussz
    vi

    VálaszTörlés

Mit szólsz?