2009. május 29., péntek

Az áttevés következményei

Szerda este gondoltam egyet és este Bobót a saját szobájába tettem le aludni. Elaludt egyből és én is a nagyszobában. (Szoktam 9-től fél 11-ig aludni egyet.) Késő esti etetés után is a gyerekszobába tettem le és elmentem a hálóba lefeküdni. Győző éjfélig dolgozott. Nem bírtam elaludni és egyre idegesebb lettem, hogy mennyi értékes alvásidőt pazarolok el. Zokogtam, hisztiztem itt magamban, hogy miért nem bírok elaludni, mikor Bobó nyugodtan alszik a saját ágyában, aludnom kéne...Közben megjött 1 körül Győző, neki is sírdogáltam egy sort és 3-kor nem bírtam magammal, kimentem az ülőgarnitúrára, ahol végre elaludtam. 4-kor ébredt Bobó, fél 5 körül megetettem, de behoztam a hálóba, hogy úgy hátha több esélyem van aludni. Még sikerült egy órát, tehát összesen 3x1 órát aludtam. Agyvérzés közeli állapotban keltem fel, zokogtam, hogy hogy fogom bírni egész nap Győző nélkül. Felhívtam nagypapám, hogy vigyen ki hozzájuk, ott jobban szokott a kertben aludni Bobó, hátha több esélyem van pihenni. Jól is telt a nap, Bobó megint imádta a kertet és a himbálózó fákat, én is pihengettem, de aludni nem tudtam- sose tudok napközben. Újabb bréking nyúz: kinn maradtunk éjszakára is! Én persze rettegtem tovább: új helyen hogy fog aludni ő, ma is virrasztani fogok-e, stb stb. Ő aludt egy franciaágyban egyedül (nagyon cukkancs volt), mi meg a mellette lévő szobában. Itt közelebbb van a két ágy, mint itthon, nyugodtabb voltam. Mellette nem tudok aludni, zavar és szerintem őt is én. Sikerült elaludnom és neki is. Ő pont ugyanúgy aludt, mint itthon, ugyanakkor ébredt, semmi jelét nem adta, hogy idegen helyen ne bírna aludni. Tegnap is még kerteztünk, jólevegőztünk, pihentünk (én persze megint csak 4-5 órát aludtam és nem sikerült behoznom mára sem a 3x1 órás akciómat...), tegnap pedig újra itthon, újra rettegés, ma fogok-e aludni, de aludtam, ma épp őmiatta kevesebbet, mint szoktam, de ez van. Szoknunk kell a különalvást, de ez őt egyelőre úgy veszem észre nem érinti. Sőt, remélem így nyugodtabban fog tudni aludni és előbb-utóbb így talán én is.

5 megjegyzés:

  1. Hehehehe... ismerős. Mármint az, hogy pl. este 10kor lefekszem és azon túráztatom az agyam, hogy tesssssééék gyorsan aludni, mert mindjárt itt a következő etetés. Persze, hogy nem megy. De én most beszereztem Sedacur Forte-t. Határozottan jobb így a helyzet. Nekem amúgy nem a rendes esti elalvással van bajom, hanem a hajnali etetés utáni visszaalvással... de Sedacurral javul a helyzet!

    VálaszTörlés
  2. Virág, nyugi, minden rendben lesz vele, látod, ügyes nagyfiú már, tök jól alszik egyedül!!!:-D Tessék szépen aludni, kedves anyuka :-D

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az elöttem szólóhoz! Nyugi! Bobóka tökéletesen tud egyedül aludni, nem zavarja semmi! Tessék neked is pihenni/aludni, mert nem lesz jó vége! Kikészülsz!

    VálaszTörlés
  4. Mi most fogunk megküzdeni ezzel, h aminden igaz, a hétvégén kiköltözünk Marci szobájából és felköltözünk a galériára. Hogy fogom n meghallani, ha nyekereg, hogy felkelt? Már csak arra fogok felkelni, mikor már sír?
    Szóval megértelek. (Vmi bébiőr féle nem segít?)
    A vendégésgben alvással nagyon ügyes volt Boti, gratula neki!!!

    VálaszTörlés
  5. Szeder, mi az a Sedacur? Én Sedatif PC-t vettem, rám hat a placebo... :)
    Zsuska: galériáról szívás lesz lejárkálni... :((
    Én hallom ám a hálóból is ha nyekereg, böfög, nyöszörög, kaffog, stb, nem csak a sírást hallom meg. De pontosan azért tettem át, hogy hátha nem minden egyes kis hangjára fogok felébredni, amire nem kéne.
    Csak azért virrasztottam első este-gondolom-, mert szokatlan volt, hogy nem szuszog ott a közelünkben. Remélem több ilyen nem lesz !

    VálaszTörlés

Mit szólsz?