2009. május 13., szerda

Megint valami új

Két napja kezdte el a kezét (főleg a balt) a szájába gyömöszölni. Eddig csak a mutató vagy a középső ujját tudta beakasztani az alsó ajkába, de tegnap séta közben véletlenül rátalált a hibátlan ujjszopás technikájára. Azóta sem sikerült neki, pedig próbálkozik szegény. Ha nem tud beletalálni a szájába, rettentően ki tud borulni.
Nem is tudom, hogy örüljek-e ennek a fejleménynek. Az első gondolatom persze az volt, hogy biztos borzasztóan búbánatos az én kicsinyem és mert tőlem már semmi vigaszra nem számíthat, kénytelen saját maga megoldani a gondjait. Nagyon cuki, amikor szopizza a kezét, és nem lenne sajnálatos, ha nem kéne naponta százszor lehajolnom hozzá, hogy odaadjam neki a cumit, de a hátránya, ugye viszont az, hogy erről nehezebb leszoktatni. Az is igaz viszont, hogy hol van az még?? Még csak két hónapos, most csak az a lényeg, hogy most mitől érzi jól magát! Az is lehet, hogy múló hóbort és elmúlik magától. Mindenesetre egyelőre ez van, nyoma kellett, hogy legyen, hát tudósítottam.

3 megjegyzés:

  1. Valamelyik kismamaújságban van most erről cikk, állítólag egyáltalán nem nehezebb az ujjszopásról leszokni, mint a cumiról, azt már persze elfelejtettem, hogy miért, de majd elolvasom mégegyszer és referálok.
    Bobó szupercuki, a posztjaid pedig nagyon szórakoztatóak, igazi rendszeres olvasó vagyok, aki időnként irigykedik, hogy ezt miért nem ő írta először :-D

    VálaszTörlés
  2. Millus is kb. egy hete szopja az öklét! :) Ezért nem is engedem meg senkinek, hogy kézmosás nélkül hozzá nyúljon! Hát én sem tudom, hogy mi a jobb, a cumi vagy az ujj! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?