2009. május 30., szombat

Citromba haraptam

Úgy indult, hogy csuklani kezdtem és anyukám úgy döntött, kipróbálja, amit a doktornéni javasolt: kifacsar egy kis citromlevet egy kanálba és megitatja velem. Megkértem, mondja el, mire készül, figyelmesen meghallgattam. Oké, benne vagyok! Jókedvemben találtatok meg! Ízlel, ízlel, ízlel, ízlel. Hoppá, ez nem olyan finom édes, mint az anyatej... Tapsolok, hadd örüljetek a fejeteknek, milyen jófej gyereketek van, de a csuklást azért nem hagyom abba...!

3 megjegyzés:

  1. De izgi, vártam a fotót a fintorról, de nem jött... Boti kemény legény!
    Mitől csuklik, azt lehet tudni? Egyszer csak tök spontán elkezdi? (Marci kaja után szokott, ha nagyon bezabál...)

    VálaszTörlés
  2. Fintor???!?! Ez a Bobó, gyerekek, mindent megeszik, amit a szájába adok.. :))
    Ő is kaja után csuklik, de nem feltétlen ha sokat zabált, gondolom, ha szarul vette a levegőt vagy ilyesmi..

    VálaszTörlés

Mit szólsz?