2009. május 6., szerda

A kísérlet

0. nap: 02.30-tól 04.00-ig sikerült cumival, két perc ordítás. Reggeli 07.45, 200 gramm. 1. nap: 03.30-től 04.50-ig sikerült visszaaltatni, részemről öt-hat felkeléssel, cumiadással. Reggeli 07.30, 180 gramm. 2. nap: katasztrofális éjjelünk volt, 01.45-től gyakorlatilag reggelig ébren volt(unk), 03.50-kor evett, de nem is volt éhes, alig akarta megenni...Reggeli 07.00: 140 gramm. Ma az egész éjjel egy időhúzás volt, hogy legyen már reggel, úh a kísérlet szempontjából érdemben nem számít az este. 3. nap: 3-kor ébredt, de lezuhant egy Benedek Elek-összes a polcról, lehet, hogy csak arra. 03.50-ig tudtam húzni az időt, akkor is csak Győzőre való tekintettel etettem meg, bár mint kiderült, nem is emlékszik a háromnegyed órás nyekergésre...Alig cuppant rá a cumisüvegre, szóval megint nem éhességében ébredt...Reggeli 07.30, 210 gramm (rekord). 4. nap: 3-kor elkezdett mocorogni, de hangot nem adott ki, nem tudom ébren volt-e vagy csak álmában, 03.45-kor felébredt, másodszori cumiodaadásra visszaaludt, fél 5-ig, amikor végül megetettem, bár ezúttal sem volt éhes. Egyből visszaaludt, ellenben 6-kor elkezdett ébredezni, volt nagyágyunkban játszás, apja járkált vele, alig bírtuk kihúzni fél8-ig a reggelit (220! rekord). 5. nap: 03.30 körül ébredezés=>néhány cumi=>kaja 04.50-kor. Reggel 06.15-től ébredezés, félóra hasamonalvás, reggeli: 07.15, "csak" 160 gramm. 6.nap: 04.50-kor (!!!) ébredt, előtte síri csend, nem nyüszmögött végre, úgyhogy megetettem egyből és utána egyből visszaaludt, fél 7 körül megébredt, kicsit nyöszörgött, de fél 8-ig visszaaludt és mosolyogva ébredt!!!! Ilyen egy optimális éjjel!! ;) Csak így tovább, Bobó! 7. nap: 04.15-kor ébredt, megpróbáltam a cumit, de nyűglődött, úgyhogy nem erőltettem, megetettem, aztán fél 8-kor reggelizett, 140 gramm. 8. nap: 03.15 körül kezdett ébredezni, visszaaltattam cumival 04.30.ig. Reggeli 07.30, 180 gramm. 9. nap: 04.15-kor ébredt, meg is etettem. Reggeli 07.15-kor, 180 gramm. 10. nap: fél 4-kor ébredt, de visszaaltattam negyed 6-ig! Reggeli 08.00, 190 gramm. 11.nap: fél 4-től nyöszörgött, de nem annyira mint szokott és egészen fél 7-ig fel sem ébredt, éjjel nem evett. 12.nap: fél 4-kor és 5-kor volt egy komolyabbnak tűnő álomban nyöszörgés, de megint nem evett éjjel, reggeli 3/4 7-kor, 200 gramm.

4 megjegyzés:

  1. Pártatlanul, egyszerre drukkolok mindkettőtöknek.

    A Szakértő

    VálaszTörlés
  2. Boti ilyenkor hogy eszik este? Mindig ugyanakkor? Nekünk az esti evéstől függ a hajnali kelés, van, hogy becsúszik egy pótvacsora, akkor később kel hajnalban. Boti mindig ugyanakkor kb?

    VálaszTörlés
  3. Minden nap 7-kor fürdik, utána fél 8-kor eszik. Fél 11 körül felkeltjük, megint eszik és utána jön a fél 4-es kaja, ami azért nem ennyire katonásan fél4, de nagyjából stimmel.

    VálaszTörlés
  4. Szinte egyszerre kezdtük a kísérletezést :) Zalán egyik éjjel a fél 3-as evésnél alig evett és visszaaludt. Gondoltam, ha ez így folytatódik, nem is adok neki, csak összebújunk, hátha később fel sem kel. Ma 1-kor evett éjjel, fél 5-kor meg áttakargattam, megigazgattam és aludt még egy órát. De azután már nagyon kurjongatott kajáért. :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?