2009. május 3., vasárnap

A mai napom képekben

A héthetes szülinapom pont Anyák napjára esett és kihasználandó a jó időt, kilátogattunk a dédszüleimhez. Nagyon jól éreztem ott magam, de még rengeteg felfedeznivaló vár rám ebben a kertben, úgyhogy lezsíroztuk, hogy megyünk még a közeljövőben! Most viszont rettentő fáradt vagyok, épp csak arra volt erőm, hogy anyukámnak megmutassam, melyik képeket tegye fel, beszéljenek azok helyettem. Íme:
Itthon még csibészkedtem picit. Megérkeztünk, felhánytak valami asztalra... ...aztán körbeálltak, mint valami műemléket. Anyukámnak 10 perc pihenőt engedélyeztem tegnap, hogy ő így töltötte, és nem cumizással, az az ő baja. Zsuzsa-mama ébresztgetni próbálja az alvó oroszlánt, nem sejtve, hogy az pár másodperc alatt képes átcsapni édesdeden alvó csecsemőből, ordíííító vörösfejű vadállattá. Na, ezt állat volt! A fűben heverészhettem... ...anyukám dumált hozzám, mosolygott rám... ...egy picit még kértem volna enni, de nem engedték. Megint volt vállon-heverészés, még mindig utálom. Ezt viszont nagyon szeretem, áldom a doktornő eszét, hogy a tudatlan szüleimnek megtanították ezt a pozíciót. Rengeteg látnivaló volt a kertben. Nagybácsik csatornát pucoltak. Bálint nagybátyám olyan erős, mint egy bika, sokat szeretnék tőle tanulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?