2009. május 19., kedd

Óriásséta

Bobóka fenekét tegnap 11-kor kezdtem el tologatni és 5-kor fejeztem be. Közben megálltunk kicsit sörsátorozni, kicsit piknikezni, kicsit fagyizni, de egész nap a jó levegőn heverészhetett. Ismét. Az önfeláldozó anyák fáradtsági indexe nem érdekes, ha a gyermekeik érdeke úgy kívánja, akkor egész nap toljuk őket. Jól megfigyeltem, meghallgattam, hogy három hónap múlva mire számíthatok, milyen újdonságokra lesz képes Bobó, milyen új rossz szokásokat fog felvenni, stb. Aliz pl. egész nap a szemem láttára gyakorolta a hátáról a hasára fordulást és végül sikerrel járt, de csak miután hazaértek... :)
Imád meztelenkedni! (és összepisilni a pelenkázóalátéttyét)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog névnapot kívánunk Bobóka!!! D&Z

    VálaszTörlés
  2. Ééééés ittt láthatóóóóó a világhiiiirűűűűű erőőőőemelőőőő-műűűűvéééész!!
    Micsoda csikosszerkó!!! :-))))
    Tisztára mint a régi filmekben a sulyemelőknek!!! :-)))))))
    Nagyoncuki!!!
    (ha a KápÉvi nem mutatja meg, le se esik, milyen dizájnos a cucc a kis testszerkezetén!!)
    Imádás van!!
    P

    VálaszTörlés
  3. ugye, ugye? :)) Gyorsan ráadtam még, meg mindjárt kinövi...
    Majd adom kölcsibe :P

    VálaszTörlés
  4. De édes! Millus is imád meztelenkedni!

    VálaszTörlés
  5. Azt akartam még kérdezni, hogy a pelenkázóalátéttyét miért fordítva használjátok? Vagy mi használjuk fordítva? :-o

    VálaszTörlés
  6. Hát, azért így használom, mert így le lehet törölni, ha összepisili (mint pl most) és utána még lehet használni. de használtam már fordítva is, abban is van logika. :s

    VálaszTörlés

Mit szólsz?