2009. május 16., szombat

Breaking News!!

Erdélyi Botond ma éjjel kihagyta az étkezést!!!!!!! A reggelijét 06.45-kor költötte el. (Előtte pedig 11-kor pótvacsorázott.) Ez még véletlenül sem azt jelenti, hogy én végigaludtam az éjszakát, fél 4-től készenlétben, ujjammal a cumisüvegmelegítő gombján vergődtem, és ahogy egyre világosodott, egyre idegesebb lettem, hogy adjak-e még neki tápszert vagy már szopizzon, ha felkel. De nem kelt fel, csak nyöszörgött. Biztos a tegnapi oltástól volt a szokásosnál kicsit bágyadtabb, mert azóta is alszik, úgyhogy nem élem bele magam, hogy mostantól nem eszik éjjel, de ez azért haladás!!!! Éljen-éljen!!

5 megjegyzés:

  1. nálunk átaludt éjjel mégg nem volt, de tegnap este fél9kor evett és reggel fél4ig aludt. azért az 7 óra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    előtte jjel velem is az volt, h kettőkor ébredtem, h no mi van, lesz kaja, de csak 3/4 3körül ébredt, addig meg malmoztam készenlétben.....

    VálaszTörlés
  2. Sok Boldog Névnapot kívánok a Picikének! :) (amennyiben ma ünnepli)

    VálaszTörlés
  3. Csilla: Az is király! Nálunk ugye később eszik utoljára (fél11-11 körül), így később is kel.
    ÉÉÉÉÉÉS: MA SEM EVETT ÉJJEL!!!!!!!!! REGGELI 3/4 7-KOR!!!!!!!!!!!
    Annamari: Köszönjük, tegnap ünnepelte, igen ;)

    VálaszTörlés
  4. GRATULÁLOK!!!
    Egyébként szerintem is az oltástól volt, nálunk is bágyadtsággal járt, de nemsokára már oltás nélkül is menni fog!
    Bobónak pedig sok boldogságot az első névnapja alkalmából!!

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse pici Botikátokat is!
    Nagyra nőjön :)
    Marcsi és Botija

    VálaszTörlés

Mit szólsz?