2009. május 3., vasárnap

Öltözzetek új ruhába, Anyák napja hajnalára, illatosan

Kicsikét korán indult életem első Anyák napja. Éjjel 1-től kezdve jött a nyüszmögés, kaffogás, éber-alvás, fél 3-kor már cumit kellett dugnom a szájába, hogy ne ébredjen fel egészen, így kihúztuk fél4-ig, amikor is betolta a 100-as éjjeli adagját, utána meglepő gyorsasággal visszaaludt, ellenben fél 5-től jött a második menet, negyed 7-kor úgy megijedtem, hogy mindjárt felébred, hogy még magamra vettem és így negyed 8-ig szunyókált, reggeli: 170.
A hajnal tehát stimmel, új ruhában van és már illatos is. Megkaptam életem első anyák napi ajándékát is, egy marcipánrózsát és egy képeslapot, amibe levélkét is írt nekem a Picifiam!! (nyilván azt fogalmazta éjjel, azért hánykolódott)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?