2010. május 17., hétfő

AB Negatív

Nem a vércsoportok világába foglak elkalauzolni benneteket, hanem az új rovatunk, az Apró Bobócukiság negáltjáról van szó. Aki nem értené: panaszkodni akarok a gyerekemről és mivel gyanítom lesz még ilyen, új témakört indítok neki.

Kezdődött azzal, hogy éjjel félóránként-majd óránként, összesen asszem 8-9-szer kellett átlátogatnom hozzá, reggel már hangosan káromkodtam, annyira ideges voltam, pláne, hogy 7-kor már nem akart visszaaludni, a fejét viszont alig bírta meg-, a szemét pedig nyitva tartani. Meleg volt a kis teste, hőemelkedése volt. Ágyból megnéztük a Gyerekdalokat, utána vergődtünk egy sort, majd fél 10 körül letettük, mert alig látott ki a szemén, olyan álmos volt, de nem aludt el. Délelőtt közepesnek mondanám az állapotát, nyűgös volt nagyon, de ha foglalkoztunk vele, elvolt. Nem folyik az orra, nem látszik rajta semmi, de valamije nagyon fájhat...Ebédnél már szakadt a cérna, utána viszont borzasztó nehezen akart elaludni, fél órába telt, ami máskor 5 perc. Mindegy, elaludt. Végre ledobtam magam az ágyra, hogy befejezem a Gladiátort és szusszanok egyet, de 12, azaz tizenkét perc múlva felsírt. Ezzel egy szöget verve a koporsómba. Szerintetek visszaaludt? Nem. Ordított, nyöszörgött több, mint fél órát, de nem bírt szegény visszaaludni. Juhhhú. Győző elment dolgozni, kihoztam és kicsit összebújva pihegtünk, de hamar elkezdett zizgeni, én viszont marha álmos voltam, úgyhogy még a Maszkabált is végignéztük ágyból. (Ezen a ponton felmerülhet az olvasóban, hogy 10-kor fekszem, fél 11-kor alszom, fél 8-kor kelek, rengeteget internetezek és még délután is ágyban rohadok egy órát, mit sír a szám; de ki kell ábrándítanom a szkeptikusokat: sokat ülök, nagy a seggem, de nem vagyok kipihent SOHA. Sőt: mindig álmos és fáradt vagyok.)

A délutánunk viszont fantasztikus volt: Bobó úgy pörgött, mint akinek ez élete legjobb napja, többek között megtanult az asztalra felmászni...Itt volt nálunk Ákos öcsém, iszonyú jól eljátszottak ketten, mi meg beszélgettünk is, szóval kerek volt az egész. Vacsorára már kicsit elvesztette a türelmét, amikor a kúpot feldugtam a kis popójába, akkor meg egyenesen vérig sértődött és megint nagyon nehezen aludt el. Sírdogált, nyöszörgött, a cumiját hajigálta ki az ágyából. Végre elaludt, reméltem a kúp annyira kiüti, hogy legközelebb reggel fél 8-kor látom. Aha. Azóta kétszer ébredt fel és alig akart visszaaludni. Remek éjszakánk lesz, érzem.
Csak tudnám, mije fáj szegény kicsi Bobeszkámnak....rossz ez így, hogy fogalmam sincs, mi baja! Reggel jön a dokinénink, remélem ő megmondja.

20 megjegyzés:

  1. Nem lehet, hogy ez egy (vagy több) érkező fogacska? Nálunk is hasonló produkciót hozott 8 azaz nyolc darab egyszerre érkező fog (szem- és őrlő-).

    Csak egy ötlet, aztán majd dokinéni megmondja a tutit... :-o

    VálaszTörlés
  2. Ó szegénykéim! Persze Téged is bírlak sajnálni, mert fárasztó ez tényleg, na de ezért AB negatívot adni??! Nem a bosszantásodra csinálja ez a drága gyermek /mert azért okés lenne az AB neg ;-)/, hanem mert fáj valamije!!! Remélem semmi komoly!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is a fogakra tenném a voksom, bár lehet valami bújkáló betegség is, persze nem komoly. Nem magunkról akarok ömlengeni, de most, hogy elkapam néhány napja Ádámtól a kórházi vírust, hát volt miért nyűgösködnie! A fejem 3 napig fájt, a torkom szintén...szóval, lehet, tünet még nincs, de már lehet rossz Neki nagyon.
    És tök ugyanez megy nálunk, hihetetlenül ki vagyok borulva ettől én is néha, bár egy kis szünet után már lelkiismeretfurdalás gyötör, mert picit dühös voltam.
    Remélem, inkább a fogak, bár ez hosszú küzdelem lesz. Biztosan több is jön egyszerre...
    Egyébként én mostanában azonnal az ágyon ülök, ha nem a gyermekemet kell cipelnem, mégis hulla fáradt vagyok...Úgyhogy nem hiszem, hogy lusta lennél!

    VálaszTörlés
  4. Szilvi, basszus ... :) eredetileg csak a 12 perces alvásáról akartam megemlékezni vmi cinikus formában és annak szántam a frappáns címet, aztán vhogy jött a többi is belőlem és már lefeküdtem, mikor eszembe jutott, h ez így most olyan, mintha szidnám h miért beteg :D Persze nem erről van szó! ;)
    Amúgy ma reggel 38, 2 a láza, szóval remek... :(( És éjjel egy ideig félóránként, majd óránként ébredt szegény. :(

    VálaszTörlés
  5. A tizenkét perces alvás,, ülök a konyhában, fejem a konyhakövön és egész nap bőgök default nálunk hetek óta. Amit leírtál az nálunk egyértelműen a fogzás. Mondjuk én látom is h épp mi hol jön.
    Azért vigyázz a kommenteddel, hogy begyógyszerezed a gyereket, hogy végre tudj aludni. Anno én erre megkaptam, hogy direkt gyógyszerezem a gyerekemet, hogy én jobban pihenhessek...

    VálaszTörlés
  6. Amúgy tegnap óta kap újra Sedatif PC-t és hogy attól-e vagy attól mert most picit nyugi lenne alapból is, de tegnap óta béke van, nem nyűgös, alszik, nem sírós. Ilyenkor mindig ledöbbenek, hogy ha nincs nyűge mekkora egy tündérke.

    VálaszTörlés
  7. Ákos halál cuki Bobóval, ezt már akartam mondani :))
    És aki meg azon morfondírozik, h mért nem vagy kipihent, azt csörgesd meg éjjel minden alkalommal, amikor amúgy is fölkelsz Bobó jóvoltából, aztán beszélgessetek el :))

    Gyógyulgassatok.

    VálaszTörlés
  8. ez a fos idő, az is lehet a nyomora. Nekem pl. az....

    VálaszTörlés
  9. Csilli, azért kapott annak idején, hogy ő is ki tudja pihenni végre magát, dokinéni mondta h menjen. ;)
    Sedatif? Te jó ég, az nyugtató.. ennyire gázos?
    Judit, annyira helyesek voltak, tényleg, csináltam csomó képet meg videót ;) De azt nem tehetem fel, mert a Boribont mesélte neki és van benne némi vállalhatatlan duma...:D:D:D Pl Boribont lemelegezte, mert felveszi a csaj ruháit... beszartam a röhögéstől :)

    VálaszTörlés
  10. igen, nyugtató, de homeos. nálunk már régebben is ajánlotta a doki, de most visszatértem hozzá.

    VálaszTörlés
  11. Úgy gondoltam,hogy megírom hátha örülsz neki,hogy ezt végig elolvastam!(ami nálam tudod hogy nagy szó)

    VálaszTörlés
  12. Virág, persze, tudom hogy nem szidod a gyerekedet amiért beteg!!!
    /Nem vagyok én, nem vagyunk mi szörnyetegek, mégha "Névtelen" úgy is érzi./

    Abszolút lejön, hogy először még tényleg csak cikizni akartad, jogosan :-D, csak aztán rájöttél magad is, hogy lehet hogy beteg. De nekem kapóra jött, hogy húzhassalak vele! :-D

    Jobbulást! Dokinéni mit mondott???

    VálaszTörlés
  13. Én is remélem csak egy kis fogzás, bár lehet piros torokkal.Ilyenkor bármit benyalnak ami csak jön a közelükbe, mert legyengül az immunrendszer.A z éjszakák, a kialvatlanság.Nálunk is itt lakozozott egy ideig.Remélem messzi elkotródik tőletek.
    Bobónak mihamrabbi gyógyulást és remélem lesz krokis csizmi.

    A Boribonos mese, lehet izgibb Ákos mesélésével.Amúgy a kedvenc fiú nevem.
    Az pedig, hogy igy jött le a fogalmazás, ne agasszon.A kimerültség és fáradság okoz, néha fura dolgokat.De legalább le mered írni, nem áltatsz senkit a babavilág szép és rózsaszín mindig dologgal.Estetkben kék:-)))Ilyen gondolatok is vannak, emberből vagyunk.Attól még szereted és aggódsz Boboért.
    Egyébként a sedatifot nálunk is adják már kicsinek is......

    Évi

    VálaszTörlés
  14. Hugó!! Tuuuudom h nagy szó!!!! Köszi! Annyi jót és vicceset írok, te meg pont ezt olvasod végig???!?!! :)))) Ki akartam törölni, de aztán annyi komment jött, hogy már nem akartam. Szóval máskor is olvass, Hyugo! ;)
    Szilvi: ki tart minket szörnyetegnek!??!
    Évi: Sedatif durva, én nem adnám szívesen... :S Ákos beszarás h miket hord össze, tavaly pl. a Kisvakond és a nyárból lett egy érdekes mese...a Kisvakondot gonosz nácinak titulálta, aki bezárta a hernyókat a gázkamrába....és bakker, tényleg olyan a rajz, szóval igaza van, de mégis durva...csak nem teszem fel ide. Nekünk megmarad :)

    Dokinéni: torka szép, tüdeje tiszta, talán a füle, szerinte fogtól nem lenne reggel láza. Szóval kap gyull.csökkentő-lázcsillapítót, vitamint, aztán várunk. Ma reggel végre nincs láza és éjjel is viszonylag jól aludtunk, juhhúúú!!

    VálaszTörlés
  15. A sedatif pc-vel kapcsolatban. Nem győzködni akarlak, de nem kell azt hinni, hogy ez a sedatif valami übergáz nyugtató.
    Tudod, mi van benne?

    Sisakvirág,
    nadragulya,
    körömvirág,
    vérehulló fecskefű és kányabangita gyógynövények.

    (Aconitum napellus: szorongással járó általános túlfűtöttség, izgatottság, álmatlanság csökkentésére.
    Atropa belladonna: a túlzott mértékű érzékszervi érzékenység (fény, zaj, hideg) csökkentésére, lüktető, erős fejfájásra.
    Calendula officinalis: enyhe görcsoldó hatású.
    Chelidonium majus: hatóanyaga a chelidonsav, mely enyhe nyugtató hatású.
    Abrus precatorius: túlhajszolt egyén fejfájására.
    Viburnum opulus: idegnyugtató és simaizom relaxáló hatású. )

    A névtelen jancsi

    VálaszTörlés
  16. ja, és a mi védőnőnk és orvosunk is azt mondta, hogy elvileg mindig azt kell szajkózniuk, hogy a fogzás nem okoz lázat, de gyakorlatilag mindketten állítják, hogy olyan 38.2-38.5-ös mérsékelt láz igenis lehet a fogzástól, bár nem tisztjük ezt hangoztatni . :D

    VálaszTörlés
  17. Oké mások is fogok olvasni,de ami nagyon hosszú(pl.az új bejegyzés "Szupernagyik")azt nem fogom!max. az elejét vagy a végét:)

    VálaszTörlés
  18. Virág, nem offolom szét Bobó blogját, csak az "anno én erre megkaptam"-ra írtam, érti aki érti ;-), a lényeg meg hogy Te senki szerint nem vagy szörnyeteg!!! :-D

    VálaszTörlés
  19. Persze, érti aki érti. Virág, megerősítem nem Neked szólt. Nekem. :)
    Jancsi

    VálaszTörlés
  20. "Nem offolod szét" :)))))))))) Imádom ezt a net-szlenget!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?