2010. május 24., hétfő

Undercamp 2010

Vagyis Alsóörs, ahogy Haka (ld. kikicsoda) hívja. Itt voltunk az elmúlt három napban, következzék az élménybeszámoló, ezúttal vázlatosan.

-A házban és a kertben iszonyú jó és "okos" dolgokat talált ki magának, lépcsőzött, zuhanytálcába mászkált ki-be, megtanult rendesen lejtőn és emelkedőn menni, föl-le mászott, ahol tudott.
-Én beteg voltam/vagyok és első éjjel extrém rosszul aludtam
-Az alsóörsi strand játszóterén nagyon rosszul érezte magát, pedig nagyon erőltettük, de végül a partra vetett lépcsők nagyon megtetszettek neki és vagy fél órán át mászkáltunk rajtuk 
-Kiderült, hogy a fogyasztói társadalom példás tagja lesz belőle
-Keresztszüleitől kapott névnapjára egy óriás helikoptert építőkockákkal és egy Ikeás markolót
-Volt láblógatás a Balatonba, Alsóörsön is és Füreden is, Bobó imádta, pedig borzasztó hideg volt a víz
-Tihanyban nagyon jól érezte magát, egész délután rohangált, kavicsozott, csatornafedelezett, a német turisták őt filmezték és fotózták, igaz haladni alig tudtunk tőle (ja, a visszhang nem működött, vagy mi vagyunk bénák?)
-Rengeteget volt ölben és rengeteget cumizott
-Körülbelül egy hete nem evett főtt ételt, ugyanaz az ordítós műsor ment, mint itthon, de ott nem maceráltam, majd holnaptól jön a vasszigor
-Minden reggel még pizsamában kiszökött az utcára és úgy néztük a fecskéket, verebeket, traktorokat, kutyákat, egyéb falusi érdekességeket
-Végig elég ingadozó kedélyállapotban volt, sokat kéredzkedett az ölünkbe, de ma pl. fantasztikus jófej volt egész nap, még délután voltunk a játszótéren is, mint akit puskából lőttek ki, végre
-Voltunk Tihanyban egy tündéri levendulás boltban, ahol egy vagyont ott tudtunk volna hagyni, de csak egy valamit vettem, de az még titok
-Balatonfüreden van egy szökőkút a korzón, ez minden idők szórakozását jelentette Bobónak. Önmagából kikelve rohangált, pedig azzal indított, hogy feldobta a talpát, de nem szegte kedvét, még nem láttam ilyen eksztatikusnak, mint ma. Persze erőszakkal kellett elhoznunk, mert teljesen vizes lett és a víz jéghideg volt. 
-A fürdés zuhanytálcás volt
-Bobó kapott fürdőshajót és felhúzós repülőt, valamint automatából egy gagyi plüsscsirkét és minigumilabdát, amit nagyon akart, de persze elhagytuk
-A reggeli és a vacsora kifli és kizárólag rohangálás és mindent összemorzsázás közben. 
-Az etetőszéket és a babakocsit teljesen feleslegesen vittük
-Iszonyú jó idő volt végig, mindhárman kicsit lepirultunk
-Hazafele direkt ebéd után indultunk, hogy végig aludja az utat. Ide csatolok egy kis fejtörőt nektek.

Hol aludt el Botond?
A) Amint betettük az autós ülésbe
B) A Kosztolányi Dezső téren

Szóval itthon vagyunk. Nagyon jól esett kimozdulni és turistáskodni. Köszönjük a lehetőséget! 
Holnaptól bekeményítek kaja-ügyben és remélem pár nap alatt megoldódik a dolog. A kedve pedig szintén bízom benne, hogy olyan lesz, mint ma volt és ritkulnak a csimpaszkodós-sehogysem-jó kedélyállapotok. Ma tényleg egy tündérbogár volt, egész nap imádtam. Képek voilá:



Alsóörs, 2010 május

5 megjegyzés:

  1. Látom, Nektek is szupi volt a hosszú hétvége! Remek!
    Amúgy pedig nekem akkor is fognyűgnek tetszik nem pedig szeszélyeskedő nemevésnek és mindenáron Anyához bújásnak. Nyugodtan hívj ezek után Ms. Fogmániásnak de mintha csak D fogzós napjait írnád le folyamatosan...
    De legalább a Koszoson elaludt :DDDD

    Jancsi

    VálaszTörlés
  2. Természetesen a Kosztolányin! :-D
    Örülök hogy jól éreztétek Magatokat, szuperek a képek, főleg a meztelen praclisok tetszettek, Rólad meg a szélfútta vízpartosok!
    Imádom a Balatont így tavasszal /is/! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm,köszönöm,köszönöm,hogy figyelemmel kíséred Vinike blogját!Én nemtommi pedig csak meló,meló,s nem kukkantottam be már régen.De/hát(egyikkel sem kezdünk ugye mondatot;) nem bántam most sem meg:-)))Szuperek vagytok,s Bobó igazi kis kalandor!

    VálaszTörlés
  4. Aszittem, Győző kezét fogja Anci pasija a képen :-) kicsit meglepődtem :-)

    VálaszTörlés
  5. Szuper képek, isteni kirándulás! Imádom Tihanyt, meg a levendulááááát!
    Bobó szuperpasi!
    Csók, Piroska

    VálaszTörlés

Mit szólsz?