2010. május 31., hétfő

Home Alone

Az elején szeretném leszögezni, hogy nem vagyok sem rasszista, sem szexista, sem xenofób, DE: ha van ember, akit nem szívesen engedek be a kisgyerekkel tarkított lakásomba, az egy százhúsz kilós negyven év körüli fogatlan cigányember. Kiváltképp ha köszörűvel és/vagy éles késekkel a testére aggatva jelenik meg.
Egyébként is gyűlölöm ezeket a házalókat. Gyűlölöm. Gyűlölöm, hogy az otthonomban zavarnak meg, függetlenül attól, hogy épp alszom, ebédelek vagy mondjuk a wc-n ülök. Szerencsére két rácsunk is van, ha a bejárati ajtón kopogtatna a zsíros karjaival, még rosszabbul viselném, de így is kikészülök. Hogy van pofájuk az embereket megzavarni az otthonukban?? Végigcsöngetik az egész házat, fél 3-kor, mindenkit felvernek. Ilyenkor nagypofával szoktam velük rikácsolni, egyszer valamelyik még tuti rámtöri a rácsot vagy fejbe lő, de nem bírom megállni, kihozzák belőlem az állatot.
A mai szimpatikus fiatalember mesterembernek titulálta magát, azt mondta "megjavítok-megszerelek bármit, keziccsókolom". És akkor jutott eszembe, hogy ki az, de tényleg ki az, aki beenged a lakásába egy ilyen embert kést élezni vagy fúrni-faragni??????
Mondjuk ez is egy alternatív megoldás a múltkori problémámra...?! Nem, kösz.

Megjegyzem, egy zárat sem tarthat neki sok ideig szétkapni. Az is eszembe jutott, hogy ezek csak szétnéznek, ki van otthon napközben, hol ki lakik, hova érdemes visszajönni, stb.....Ebben a lakásban eddig nem féltem, de most, hogy végigpörgettem a gondolatmenetet, már egyből hangokat is hallok a tároló felől és lassan elkezdem a húsklopfolóval -ajtóhoz lopódzós-kényszeres-kukucskálós műsorszámom, amivel pedig már vagy tíz éve felhagytam.

16 megjegyzés:

  1. Hú.. együttérzek. Ilyen műsoraim nekem is voltak. Nagyon durva. Amúgy ezek tényleg félelmetesek.
    Nekem megoldás volt ez a lakás, bár azért néha még itt is kijönnek rajtam dolgok. De ehhez TE értesz. Ezt amúgy kezeltetni kell? de komolyan!

    VálaszTörlés
  2. Egyetertek, szerintem is felmerni jarnak ki. Multkor hozzank is bekopogtak, nem engedtem be, de utana kimentem a korfolyosora csekkolni, a tobbi lakassal mit csinal, jegyzeteli-e, h ki nincs otthon. Egy oreg neni beengedte, gondolom nem volt mersze nem beengedni. Nem is tetszett a fickonak, hogy neztem, mikor jon ki a lakasbol...
    Majd Bobo hamar felno es megved titeket :)
    Felebresztette vegul a ficko?

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég, a címet látva azt hittem, leugrottál a boltba vagy valami, és Bobó meg otthon maradt egyedül... :)

    VálaszTörlés
  4. Na gratula!Én is ajtóhoz lopakodós, kukucskálós vagyok, főleg, hogy új felső szomszédjaink lettek... szerintem ők nem késsel bizniszelnek.
    El akarok innen költözni! :((((
    Két napja kész vagyok, így együtt érzek, mélységesen.

    VálaszTörlés
  5. A kertesházban sem jobb a helyzet.....Jó környék ez, isteni ház meg kert, de azért amióta betörtek, elvitték a táskáinkat meg egyebeket éjjel, mikor aludtunk, néha rámtör a félsz.....
    Van riasztó, de akkor is jöttek, és vittek amit két perc alatt, míg m feleszméltünk, lehetett......
    Pont tegnap éjjel mentem le egy szál hálóingbe a konyhába, és eszembe is jutott, hogy mi van, ha kintről éppen bebámul valaki, akit nem is láthatok, mert marha sötét van, én meg itt meg vagyok világítva....(még úgy is van riasztó, hogy ha lent mászkálok, ún. burokriasztás, de akkoris).
    Ez van........Szomorú.
    Most jól megnyugtattalak....
    Piroska

    VálaszTörlés
  6. Nem a szívedet akarom fájdítani, de itt a társasházban ha keres minket pl. a postás a ház lakói egyből tudják, hogy mi most épp hol vagyunk, tudják a heti programot, tökéletesen működik jó értelemben a szomszédfigyelő program. A lakóparkban simán otthagyhatod a kocsit járó motorral, a homokozószettet, rollert, kismotort sem feltétlenül kell felvinni este, mert reggel ugyanott lesz. A kertkapcsolatos lakásoknál meglepően látom, hogy az erkélyen keresztül mennek ki reggel a lakásból, behúzzák maguk mögött az ajtót és elmennek dolgozni/iskolába. Pesten én ezt el sem tudnám képzelni, hogy valaki ne zárja a lakást, kocsit. Furcsa volt nekem is ez a nagyváros után. Felénk max. a Family Frostos és a pelenkafutáros autó jár.
    De együttérzek. Pesten pár éve hozzánk is betörtek, vacak egy érzés mégha inkább csak hozni tudtak mint vinni. Szegény kutyánk meg 2 hétig csak remegett a sokktól. Biztos bántották :(((
    Jancsi
    Jancsi

    VálaszTörlés
  7. A lényeg meg lemarad?!?! Ejnye-ejnye!*pirul*

    ISTEN ÉLTESSEN!!! Legyen nagyon szép napod!!!

    Jancsee

    VálaszTörlés
  8. Isten Éltessen szülinapod alkalmából innen is Drága Bobóanyu !

    Bobóapu

    VálaszTörlés
  9. jó kis szülinapi írás :s
    senkit a világon nem szabad beengedni. A nagymamám egyik unokatestvérét megkötözték és kirabolták "biztosítási ügynökök" Épp költözött, senkinek nem tűnt fel, hogy az utolsó szögig kirámolták a lakást. Itt az emeleten meg két helyről is vittek el pénztárcákat a "gázművek emberei".
    Nálunk az ajtón csöngetnek ugye. utálom, pánikba esem amúgy rögtön, ha vki az ajtón csönget. És agresszív leszek, ordítva küldöm el, akárki az. Van egy késes pasas van, azt félévente egyszer elhajtom. Meg néha jönnek paplannal-párnával házalni. Viszont 2-3hetente jönnek, hogy internetet, telefont, gázt adnának jobb áron. Arra a kérdésre, hogy honnan jött, nem válaszolnak SOSE. A kedvencem egy felmérés volt, hogy a 25-35 közötti ffiakat mérik, el akarják-e hagyni az országot, meg mit dolgoznak. Ávi nem volt itthon, a nő meg csak nyomult, hogy akkor adjam meg a számát. Meg, hogy csak azt mondjam meg, tervezünk-e külföldre menni. A végén ordítottam, hogy nem képzeli, hogy akárkinek is kiadok ilyen információt a férjemről?!
    Ha meg alszik vki, és akkor csöngetnek, akkor rögtön a rendőrséggel szoktam fenyegetőzni, arra elhúznak. Bár kétlem, hogy a rendőrség kijönne ilyenért ;) mikor rátörte egy fickó szintén az emelünkön egy lányra az ajtót szombat délben, akkor is majd egy óra volt, mire ideértek a 2 utcányira lévő örsről :S

    VálaszTörlés
  10. khm...talán nem kéne több rémtörténetet elmesélnem. pedig van még.

    VálaszTörlés
  11. Jajj ez a felmérni dolog tényleg rémisztő!
    A Nagymamámat anno -nyolcvanegynehány éves volt- úgy rabolták ki, hogy egy az alatta lakó néniről érdeklődtek és közben kértek egy pohár vizet, az ajtót nem csukták be, más valaki közben beosont és sok-sok év átnélkülözött, összekuporgatott -és természetesen az ágynemű között tartott kis pénzét és aranyait vitték így el fél perc alatt :-( és ettől még mindig sírhatnékom támad :-( és nagyon dühös is leszek, pedig már nem él a Nagyikám és már sok éve történt. Erdélyből jött romák voltak, a rendőrség szerint járták a házakat sorra, de nem tehetetlenek voltak Velük szemben! :-0

    Születésnap??? Nagyon sok boldogságot!!! :-D

    VálaszTörlés
  12. Olyan szörnyű, hogy majd mindenkinek van hasonló kellemetlen élménye :(
    Isten éltessen szülinapod alkalmából!

    VálaszTörlés
  13. Bobóapu nem is zugolvasó :)))

    VálaszTörlés
  14. Szép sorban: Márti, sztm azért nem kell kezeltetni :)
    Zsuska: nem ébredt fel, de rámorogtam h felébresztetted a gyerekem :)
    Jutki: az még odébb van, bár mikor aludt volt már h a kapuig lementem
    Kriszta: miért vagy kész két napja?
    Piros: emlékszem az esetre, borzasztó volt!! Kertes házban még jobban félnék, pont mert nem látok ki a kertbe, sok helyről bejöhetnek, stb, de a riasztó azért elég tuti!!
    Csilli, lakópark jó ilyen szempontból, egyébként nem mennék szívesen-régi ház párti vagyok.
    Bobóapu: látom mindent beleadsz a sznapomon: hívtál szerelőt és még kommentet is írsz!!!
    Zsófi: látod, mennyi témánk van a méhlepényeken túl is :)
    Szilvi :(((((
    smarties: szia :)
    ÉS KÖSZI MINDENKINEK A KÖSZÖNTÉST!!!

    VálaszTörlés
  15. Hát a felső szomszédoktól vagyok kész, akik a késsel házalók típusába tartoznak, és álló nap ordítanak a fejem fölött, meg jönnek a barátaik és egyéb üzletfeleik, tele van velük a lépcsőház. Hát ezért vagyok romokban.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?