2010. május 16., vasárnap

A kis névnaposunk...

...aki tegnap megjárta esőben a Vársoligetet és a Sörcsarnokot, pont nem érdekelte milyen időben rohangál ide-oda, majd délután somlóizott a szüleivel a lenti étteremben, ma pedig a Művészetek Palotájában tette tiszteletét, ahol végre teljesülhetett az álma: mozgólépcsőzhetett és sima lépcsőzhetett-mert hol máshol penderítenek elé vörös bársony posztót, hogy azon mászkáljon fel s alá?
Hát, így telnek napjaink ebben a remek, aranyat érő időjárásban, hopp egy hónapforduló, hopp egy névnap... van még egy-két beltéri programlehetőség a tarsolyomban, de azért értékelném, ha jövő hét közepétől kiderülne az ég, mert csütörtökön dolgom lenne a ZP-ben, hétvégén pedig mennénk Balatonra... Bobónak mondjuk azt hiszem tényleg mindegy, csak kellene már egy illős gumicsizma.

22 megjegyzés:

  1. No aztat szólóm.Mária nagyker.van tuti ehhez illő gumicsimma.Krokis.Tuti nagyon, a nagynak vettem még.A pont ilyen esőkabihoz.Igaz 4 éve volt, de látom folyamatosan hoznak szebbnél szebb darabokat:-)).

    Évi

    VálaszTörlés
  2. Ja, és én galád lánynak vettem zöldet...hjaj...elég szörnyű ugye??:-((

    Évi

    VálaszTörlés
  3. na jó utoljára szólók ide, mert elküldesz a búsba ennyi kommenttel.Mostan látom, hogy szeretnél minket olvasni.Megtisztelsz, küldöm.
    Szép estét, Évi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog névnapot kicsi Bobó!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse sokáig Bobót (még akkor is, ha én most értem ide, de igazából nekem még mindig vasárnap van!!!)
    Ja, ja, kéne egy illős gumicsizma, én is ilyet fogok vadászni Olivérnek mostanság (most épp valahogyan eszembe jutott, hogy milyen jó lenne :-D)

    VálaszTörlés
  6. Isten Éltesse Bobót sokáig :o)

    VálaszTörlés
  7. Évi!Mária nagykerbe tényleg tuti jó cuccok vannak.Én terpszínü kantáros nacit vettem :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon Boldog névnapot Bobó!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Mi az a Mária nagyker????????????? És én miért nem hallottam eddig róla???? Azonnal akarok krokodilos gumicsizmit!!
    Köszi a köszöntéseket! ;)

    VálaszTörlés
  10. Mária nagyker,gyermekruhával és kiegészítőkkel foglalkozik.1132 Budapest, Visegrádi utca 25.

    VálaszTörlés
  11. Isten éltesse a Bobókot!!!! :- ))
    És ha már mész a Márianagykerbe (beteszem az infót én is aktivba :-) igazán megsérthetnél bennünket a cégnél azzal, hogy bedugod az orrod. Onnan má igazán csak egy rövidséta .- )))
    na nyomás!!! :-))))
    Pat

    VálaszTörlés
  12. Ja igen tegnap már nem mertem írni.Boldog Botond napot!!!
    A Mária tényleg tuti hely.Nem mindenben, de gumicsizmában vannak gyönyörűek, dögösek.:-)))Mindenkinek jó a véleménye úgy látom.

    Évi

    VálaszTörlés
  13. Először is Isten éltesse a Császárt!
    Másodszor pedig nagyon irigyellek benneteket, hogy ebben a fránya időben is jöttök-mentek.Én egy betoji vagyok és nem merem kivinni Mirkót.
    Mit dolgozol te a ZP-ben?
    Krisztamegagyereke

    VálaszTörlés
  14. Boldog névnapot Bobó!
    BOcs, a késésért, tegnap leragadtam valahol...
    De gondoltam ám Rád már előző az előző napon...

    Klassz az esőkabát, és hajrá gumicsizma!

    VálaszTörlés
  15. Ja, Mária nagykerbe nézz be a neten!!!

    VálaszTörlés
  16. Én is - így utólag - nagyon boldog névnapot kívánok Bobónak!

    Nagyon köszönöm a Mária nagyker ötletet. Hogy így megtaláltam, közzéteszem a linket: http://www.bebibolt.hu/

    VálaszTörlés
  17. Boldog Bobó-névanpot:)) Mit kapott?

    És a Mária tényleg királyság, itt van tőlünk egy köpésre!
    pusz

    VálaszTörlés
  18. Kriszta: dehogy dolgozom a ZP-ben, belga koncertre mennék egy barátommal :D
    Ja, megtaláltam ezt a nagykert és bomba gumicsizmát néztem ki neki, sztm holnap el is ugrunk érte!
    Jude: ilyet
    http://fakopancs.hu/kepkereso-gyumolcsos-p-1531.html

    VálaszTörlés
  19. Oké,akkor kezelni fogom magam dyslexiával, a dolgom helyett dolgozom-ot olvastam.

    VálaszTörlés
  20. te nem ismerted a Máriát? elmarasztallak :)
    rendeld meg a neten, úgy menj érte, akkor occsóbb. Nekünk sötétkék jegesmedvés van, passzoló esőkabát-nadrág-csizma. Dina gyűlöli, sosem volt rajta sztem :D

    VálaszTörlés
  21. Zsófi: én meg téged marasztallak el, miért nem szóltál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????
    Mekkora Dináé? Nem adod kölcsibe, ha nem szerzek hétvégéig?

    VálaszTörlés

Mit szólsz?