2010. május 26., szerda

Akkor és most

Tegnap Simiékkel az Állatkert játszóházban múlattuk az időt, míg kint tombolt az eső.

Terelgetem Botikát, rámköszön egy srác:

-Ő: Szia, te, nem a K.A. osztálytársa voltál?
-Én: De igen.
-Ő: Én meg a K.A. pasija voltam, és a S. Zsófi unokatesója vagyok.
-Én: Ááááááá, te vagy a K.D., már emlékszem rád.
-Ő: Amikor utoljára láttalak, a szalagavató után összehánytad egy haverom kocsiját.
-Én: Az nem a szalagavató után volt, hanem a K.A. szülinapi bulija után.
-Ő: Ja, igen lehet.

Majd áttértünk a babajelnyelv-beszéd-témára.

4 megjegyzés:

  1. Erre mondta az én férjem:
    "Úgy látszik másnak is volt normális élete a gyerekvállalás előtt,amikor még vígan hányhatott különböző helyeken!"
    Na, ja...

    VálaszTörlés
  2. a mindenhova hányás marad, csak a hányó személye változik :D

    VálaszTörlés
  3. :D nos igen. "A hányó személye változik" :D Az új generáció :D

    VálaszTörlés
  4. Kriszta: :))))) Tudnék mit mesélni a "normális" életemről :D
    Meg a helyekről is, ahova hánytam... :D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?