2010. május 19., szerda

Amikor Bobó beteg...

Egyébként szerencsére jobban van (lekopogom). Tegnap, tegnapelőtt délelőtt csak ült a kanapén az ölünkben és olvasgattunk ebédig, nagyon bágyadt, nyűgös és gyenge volt. Délutánra mindig feléledt.   Ma már nem volt lázas, de azért kapja még a gyógyszereit és remélem meggyógyul és végre az idő is megjavul, mert megkattanunk idebenn már harmadik napja...Ma el is mentem délután feszültség-levezető-shoppingolásra, mert muszáj volt kimozdulnom. Szegény Bobó is néha odamegy a bejárati ajtóhoz, de ő sajnos nem mehet ki, még a folyosóra sem. Talán holnap...

6 megjegyzés:

  1. De cuki! Jobbulást! Jól látom, hogy fakanala van? :)

    VálaszTörlés
  2. Azért a huncut vigyor még megvan a stage közepén ;)
    JOBBULÁST!!!
    A betegség vagy a szél miatt nem mentek ki a folyosóra? Nekünk az elmúlt 3 napban egyetlen energialevezetési lehetőségünk a körfolyosón való rohangálás és a lépcsőzés volt, hálistennek nyitott, nektek ahhoz szeles a folyosó? Nem is emlékszem jól az nyitot??
    Megértem Bobót, szegény, bezárva, szorítok, hogy javuljon az idő!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást!Úgy látom dobogós lett Bobó :)

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást a fiatalembernek mihamarabb.És itt a jobb idö!Végre.Ki a lurkókkal:-)).Nagyon dögös, huncut mosollyal rendelkezik Bobo.

    Viszont ami nekem lejött az az, hogy tuti a dokinénitek.A miénk is azt mondja, fogzás nem csinál lázat.Hőemelkedést igen..láz nem lehet reggel:-)).Anno a naggyal ahova tartoztunk én megszívtam ezt a láz dolgot.3 napig volt egy merő láz.Elsögyerekesként el is hittem amit a nő mondott.Hogy fogzik...ja, meg azért kel éjjel, mert el van kapatva.../anyád/, más baja volt.Ha én nem járok utána akkor ki sem derül idöben.No mindegy a lényeg nem ez.Otthagytuk akkor.A mostani egy tünemény és tudja a dolgát.
    Amúgy a sedatifot itt a homeos doki adja kisbabának.Nem tudom, nincs tapasztalatom benne, csak leírtam a múltkorihoz.

    ja, és kilinkelhetlek -e a blogra???

    Üdv, Évi

    VálaszTörlés
  5. Dia az első képen kérdezed? Szerintem az egy sminkelős ecset! :-D Annyira édes huncut a második képen! Jobbulást, remélem a hétvége meghozza a jó időt és az egészséget!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?