2010. május 2., vasárnap

Anyák napja


Na, nem azért, mert olyan előnyös lenne bármelyikünkről. Hanem azért mert Anyák napja van és véletlenül nagypapám lőtt rólunk egyet. Kaptam egy korallvirágot "Bobótól", ami jól esett, de megmondom őszintén, nem járkáltam egész nap könnyes szemmel, elérzékenyült sem voltam és általában még mindig megrökönyödöm, ha arra gondolok, hogy én akkor most anya vagyok....Jójó, itt ez a Botigyerek, aki itt lakik velünk, akit nevelgetünk, terelgetünk, akit 40 hétig hordoztam a testemben, majd akit a világra szültem és azóta ellátom és akit úgy szeretek, amiről korábban nem is tudtam, hogy létezik, de hogy én anya vagyok????? Még mindig hihetetlen....Továbbra is hülyén érzem magam, ha valahol úgy szólnak hozzám, hogy "anyuka".....Virág vagyok, anyád az anyuka...kackac......Na, mindegy, a lényeg:

Isten éltesse sokáig Anyukámat!!!!!!!!!!
Isten éltesse sokáig a két nagymamámat!!!!!!!!!

Nem kívánok minden anyának boldog anyák napját, jó? 

4 megjegyzés:

  1. Emlékszem tavaly még tomboltak a hormonjaim és totál odáig voltam ,hogy nem jutott eszébe a férjemnek D nevében virággal meglepni. Idén persze nem maradt el. :) De valahogy most nem tombolnak a hormonjaim, pedig babát várok, oszt mégse...(Semmi Bepanthen és Pempörsz reklámon bőgés)
    Én az anyuka státuszt már megszoktam, anno a kórházban volt fura. nem értettem kihez beszélnek :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó kép, jól nézel ki anyuka!!! :-D
    Amúgy én napok óta ezen gondolkozom én is, egyszerűen hihetetlen, hogy anya vagyok... de ezek szerint nem vagyok egyedül a fura gondolataimmal... :-o

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szépek vagytok a képen! :) na és persze nekem is vannak anyasággal kapcsolatos gondolataim, hogy hogyan is lett ez. Az utóbbi két év, meg mintha valami egészen más élet lenne, ami két hosszú hosszú napnak tűnik. Egy várandós napnak és egy babázós/gyermeknevelős napnak. :)

    VálaszTörlés
  4. én akkor kavarodok meg, mikor vmi papírt kell kitölteni, és ott van, hogy anyja neve. És az az én nevem - létezik két ember, akiknek az enyém az anyja neve. tök fura...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?