2009. október 3., szombat

Az első ügyelet...

Tegnap hazajöttem vele sétából, valahova le kellett raknom, míg kezet mosok, letettem hát a mi ágyunkra. Legbelülre tettem és párnákat dobtam az ágy szélére, megközelítőleg 50 másodpercre mentem el, pont rohantam már vissza, mikor hallom a nagy koppanást....majd sírást...leesett. Másfél napon belül másodszor. Most nagyon sírt, de azért kb öt perc alatt megnyugodott az ölemben. Letettem aludni (pont idő volt), gyorsan el is aludt, én meg el kezdtem telefonálgatni meg mérlegelni. Dokinénink azt javasolta, vigyük be egy röntgenre, ne adj isten elrepedt a koponyája (volt már ilyen a praxisában), nézessük meg. Győző persze üvöltött velem a telefonban, ő megmondta, hogy ne hagyjam ott, kicsit össze is vesztünk. Tépelődtem, hogy érdemes-e bevinni, sejtettem, hogy semmi baja, tényleg minden gyerekkel előfordul, de tudtam, hogy egész éjjel azon törném a fejem, hogy mi van ha mégis????? Úgyhogy miután Győző hazajött, Bobó meg felébredt és meguzsonnázott (mosolyogva, mintha mi sem történt volna), bementünk és másfél óra alatt végeztünk is. Bobeszka a vizsgálóasztalon piruettezett néhányat, meg természetesen röhögött, mire a doktorbácsi megjegyezte, hogy "kétszer is leestél és ennek te így örülsz?? ". Egyedül a röntgent nem élvezte, mert le kellett szorítanom a fejét, ott ordított szegény, de mivel így nagyjából az egész délutánt ölben töltötte, végülis szerintem neki bejött ez a kis baleset.. Nekünk már kevésbé. Viszont vicces volt látni, hogy a röntgenképe telis tele volt fogakkal. Egész nap úgy bántunk vele, mint valami kis hímes tojással, extra gyengéden és extra szeretgetősen foglalkoztunk vele... :) Ha jobban belegondolok, mennyire izgága és örökmozgó, csoda, hogy eddig nem esett le vagy ki sehonnan, de azért mondanom sem kell, az eddigieknél is jobban rajta tartom a szemem.

5 megjegyzés:

  1. jaj, hát ezen is túlvagytok... Én is mindig ettől félek, az én megoldásom az, hogy a fürdőben lerakok a földre pár törülközőt (akár mosásra várót is, mégiscsak felelőtlen anya vagyok... :-o), és Olivér azon kavar, amíg én intézem az intéznivalót... kézmosás és tsai....
    nem merem már otthagyni az ágyon, mert iszonyat dolgokat művel és hihetetlenül gyors...
    Viszont lényeg a lényeg, hogy semmi baja nem lett Bobónak és volt egy kis ijedtség után egy jó kis dédelgetős napja :-DDD Ügyes fiúcska, csak rá ne szokjon a vetődésre :-D

    VálaszTörlés
  2. Nem lehet valahogy bescannelni ide azt a rtg képet??
    És a kezed is látszik akkor rajta?
    Bocs, de nagyon érdekel (piruló smiley)

    Ez mindig így lesz, anya halálra aggódja magát, a gyerek meg a legnagyobb vigyorait dobálja :)
    Szerintem jól tetted, hogy bevitted, én is csak tépelődtem volna rajta!

    VálaszTörlés
  3. Ja és nekem ma a combomon ugrott (!) át nyégykézlábból kb 2mp alatt! Még szerencse, hogy az ágy közepén viháncoltunk... Tényleg másodpercek alatt lehet bármi, és ne aggódj, tényleg bárkivel megtörténhet

    VálaszTörlés
  4. Bárkivel megtörténik sajnos, velem ugye mindkét gyerekkel, szinte ugyanúgy, nem tanul az ember?, vagy csak nem lehet mindent elkerülni, lényeg hogy nem lett semmi baja a drága Bobónak!

    VálaszTörlés
  5. Orsi, volt már a Bobó mindenhol leterített takarókon, de amikor tényleg fél percre kell letennem vhova, eddig az ágy volt... na most mást kell kitalálnom.
    Zsusk: kézzeld, a köcsögök nem adták oda a rtg képet!!!! Pedig direkt rákérdeztem, de le kell fűzniük....az egyik ujjam rajta volt igen, mert két kézzel kellett erősen szorítanom, hogy ne mozduljon el :S Akkor nagyon sírt :(

    VálaszTörlés

Mit szólsz?