2009. október 10., szombat

Breaking News!!

Bobó végre ül. Ma először engedte el a kitámasztott karját, aztán délutánra egyre gyakrabban csinálta. Betegen! Annyira cuki, nem bírtam betelni vele, ahogy ül a szoba közepén egyenes háttal. Milyen nagy már!
Nem elég ám az ülés, állni is akar. Egyfolytában felhúzza magát térdelésbe és ha megfogjuk a kezét, kinyomja magát és áll. Persze tök bénán, ingatagon, ide-oda dülöngélve, de mégis erőlteti. Egész nap ez volt a sláger.
No meg a mászás.
Szóval igaz, hogy beteg, tök taknyos és be van rekedve, nem érdekes. Arcoskodni mindig van erőnk. The show must go on.

8 megjegyzés:

  1. Ez aztán igazi mérföldkő! Gratulálok! :)))

    VálaszTörlés
  2. Hogy milyen ügyes minden baba! Gratulálok Bobónak is! Na már csak az én Milluskámnak kellene produkálnia valamit! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, nagyon ügyes! :)
    És olyan helyes kis pofija van! Ezt már olyan rég akartam írni. :)
    Mindig eszembe jut, amikor bekocsiztam hozzátok! :) Ti épp hazafele készülődtetek. Nagyon irigy voltam! :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Bobó!!!Puszika az ügyes lábikóidra, kezecskéidre:-)))

    VálaszTörlés
  5. Hühű, mik történtek, amíg nekem nem volt időm blogot olvasni.. :-o Soha többet nem hagyok ki egy napot sem!!!
    Nagyon örülök, Bobó szuperügyes, már én is alig várom, hogy Olivér felüljön!! (Most kb. ott tart, mint Bobó pár hete a Tranzitban... :-D Úgyhogy lassan.... :-) )

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, ül, áll, mászik? Nagyon ügyes! És beteg??? Jobbulást Neki!!!

    VálaszTörlés
  7. azért látszik még az erős koncentrációóó :-) gratula innen is

    VálaszTörlés
  8. Utólag is gratulálok! Szépen csinálta Bobó!
    Érdekes, mikor Ádám ül akkor villan be valahogy a leginkább, milyen nagyfiú lett. Pedig azóta már álldogál, de ez valahogy más.
    Édes nagyon Bobó pofija, elönti a büszkeség és boldogság..."Megcsináltam!!!!!"

    VálaszTörlés

Mit szólsz?