2009. október 5., hétfő

Étlapbővítés

Járt ma nálunk a doktornénink és mégújabb dolgoknak adott zöld utat. A legfontosabb változás, hogy megkezdjük a tejtermékek bevezetését. A főzelékébe kell kevernem vagy egy kis túrót vagy egy kis reszelt sajtit. Izgi. Mindig imádom ha valami újat kap. Aztán zöldségek terén is bővül a repertoár, az eddigiek (krumpli, répa, cékla, sütőtök) mellé ehet zöldborsót, zöldbabot, cukkinit, salátát, brokkolit, kínai kelt, padlizsánt, fehérrépa...mintha még lenne valami, de hirtelen ennyire emlékszem. Déligyümiket is eheti majd szép lassan, husit, májat, halat pedig egy hónap múlva fog kapni. Hát, itt tartunk, szép lassan mindent eszik már...
Ma felavattuk továbbá az etetőszéket, amiben igaz, hogy kicsit dülöngél, mert a hátát még nem tudja rendesen megtartani, de marhára élvezte, hogy evés előtt, közben, utána ott kapirgálhatott azt asztalon. Hát, így.

2 megjegyzés:

  1. De jó! Kíváncsi vagyok, hogy mit szól majd az új dolgokhoz! Számolj majd be!

    VálaszTörlés
  2. kínai kelből asszem nekem is kezdőadag kellene, nem is tudom, hogy ettem-e már... Bobó szofisztikáltabban fog étkezni lassan, mint én :-D
    Tejtermékeket irigylem, mi még nem kaptunk zöld lámpát és csak 19-én megyünk.. Pedig alig várom már, hogy sajtot reszelhessek a kajájába... :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?