2009. október 12., hétfő

Őfelsége négyfogásos ebédje

Úgy kezdődött, hogy ebédre kapott borsófőzeléket (most először).
Utána szopizott. Nincs róla kép. Utána szoktam én ebédelni, addig ő játszik a székében. És kinézi a számból a falatot. Ezúttal a húslevesemből kapott egy szál répát....
...de nem volt neki elég, a székelykáposztámból is evett volna, de abból mégsem adhatok neki, úgyhogy kapott egy kenyérhéjat, ami szintén lecsúszott. Majd az egészet leöblítette egy kis hársavirág teával. Hát így esett, hogy négyfogásosra sikeredett a vasárnapi ebédje.
Ma tízóraira körtét, szőlőt, barna rizst kapott. Ebédre sült padlizsán, sült alma, reszelt sajt. Azt hiszem, jól van tartva...

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem én is :) Nagyon jól!

    VálaszTörlés
  2. Lecsúszott a kenyérhéj??? nem kaptál szívbajt?
    A körte-szőlő-barnarizs tök jól hangzik, egészben ette vagy azért még turmixolsz? :-O
    (Ügyesek vagytok, nagyon! :-D)

    VálaszTörlés
  3. Orsi, gondolom nem szó szerint kell érteni a "lecsúszott a kenyérhéj" dolgot! :-)
    Hát Virág, jó Nálatok gyereknek lenni! Én is el bírnám viselni ha padlizsánt sütne nekem Valaki, reszelt sajttal, nyami! :-)

    VálaszTörlés
  4. Ha marad még valami kis maradék kenyérhéj, meg száraz rizs akkor én is becsatlakoznék Botond uraság mellé koszt-kvártéjra:)

    VálaszTörlés
  5. Anyukám: olyan szépen nézett!!!

    Orso, turmixolva kapta, még egy foga sincs.. Kenyérhéjat most adtam neki először, elnyammogta..nem szó szerint kell érteni!

    Haka: holnap jöttök, úgy hallom, kaphatsz, ami marad.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól haladtok a hozzátáplálással. Lehet, hogy nekem is kicsit bátrabbnak kellene lennem!

    VálaszTörlés
  7. Most mondjam, hogy az előbb evett a zöldséglevesemből, nem turmixolva, répa, fehérrépa, petrezselyem (olaj, só). Sztm egy-két tésztadarab is lecsúszott...
    Olyan hideg van, tökjól eshetett neki is, ha már nekünk is.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?