2009. október 8., csütörtök

Képzeld, beteg

Tegnap este 8 körül elaludt, mint mindig, majd 10-től hajnal 3-ig sírt, nyöszörgött, ordított (soha nem hallott fájdalmasan), nem tudott visszaaludni - így én sem, csak Győző aludt valamennyit, de ő sem sokat. Majd pelenkacserét, dupla lázmérést, kúpbeadást (38, 6) követően végre elaludt. Egy óra alvás után újra felébredt, majd életében másodszor bekerült a mi ágyunkba, legfőként azért mert nem bírtam tovább a szobájába átjárkálást-egyszer nekimentem a dvd-polcnak, annyira nem voltam magamnál...Még másfél-két órát aludtunk hajnalban (azt is két részletben), tehát összesen 3 órát....Kapott kúpot, chamomillát, dentinoxot (hátha a foga fáj), hideg borogatást a vállára (hátha az oltáshelye miatt lázasodott be), nálam még a fütyi-begyulladás-elmélet is befigyelt, de reggelre győzött a takonykór-teória, amit valószínűleg az apjától kapott el. Délelőtt 25 percet aludt másfél óra helyett, délben 15 percet 40 helyett, délután 20-at 40 helyett............. Voltam reggel gyógyszertárban, elköltöttem 5 rongyot (nincs jelentősége, a bőrünk alatt is pénz van) C-vitaminra, homeós immunerősítő cuccokra, "mellemre-is-mami"-kenőcsre, csipkebogyó teára, ezeket kapja, meg persze porszívózom szegény orrát+ sterimart is kap. Mondanom sem kell, hogy elég nyűgösen telik a nap, alig várom, hogy apánk hazajöjjön, szegény Bobót rettentően sajnálom, nem tudok rajta segíteni, pedig próbálok, ráadásul az én szervezetem is igencsak kimerült. Kellett volna ma mennünk nagymamám 73. szülinapját köszönteni, de lemondtam-a gigantikus csak nekem készült sopszka saláta ellenére. Bobónak alvásra lenne szüksége, egész nap olyan vörösek a szemei, mint Voldemort nagyúrnak, de valamiért extra hamar felébred szegény. Az éjszaka miatt meg csak fohászkodom, hogy jobb legyen, mint a mai. Drukkoljatok, hogy gyógyuljon meg hamar!!!!!! Nagyon rossz látni, ahogy szenved!! És nagyon rossz ennyit aludni is.

7 megjegyzés:

  1. óóóó :-( sajnálom. Mennyire takonykór? Csak mert Aliznak vizes orrfolyása, és 38,6-ja volt popsiban a fognövesztésnél...

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulj meg mihamarabb, Drága Fiú!!!

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást a kis betegnek!!! Remélem ma jobb éjszakátok lesz!

    /A mellemre is mamit és a homeókat külön időpontban használod, ugye?!/

    VálaszTörlés
  4. Alizanyu, háááát, én is gyanakodtam rá, mert 3 napja folyton anyókázik, de mivel tüsszög, csupa takony, estére meg be is rekedt kicsit, sztm tényleg kicsit beteg. Vagy a kettővel paralell küzd szegény...
    Szilvi, külön használom persze! Mellemre is-t reggel-este, homeót vmikor napközben :)
    Ma tökjól aludt!!!! (csak én nem, de ez nem újdonság)

    VálaszTörlés
  5. Szegénykéim! Jobbulást Nektek. Ha még a foga is jön... akkor biztosan mindketten nagyon megszenveditek, ebből még egy is nagyon elég!
    Drukkolunk!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sajnálom, jobbulást Nektek!!! Mi is valahogy így jártunk egy hete.......Piroska

    VálaszTörlés
  7. Utólag is rossz olvasni a betegségről...és persze tudom milyen ilyen kimerűltnek lenni, és káromkodni szoktam, de reggel nagyon szégyellem magam...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?