2009. október 8., csütörtök

Hahó, öcsi!

Délelőtt hív nagypapám: -Na, mondd, kisangyalom! -Mit? -Miért hívtál? -Nem hívtalak. (kezdődik-gondolom rosszindulatúan, megint nem tudja kezelni a mobilját) -De hívtál. Azt jelzi ki a telefonom, hogy 08.22. perckor hívtál az otthoni számodról, csak akkor még nem voltam bekapcsolva. -Mondom, hogy nem hívtalak....nézd meg jobban.....ööööö....illetve várj csak, eszembe jutott valami. Bobó reggel játszott a matávtelcsivel (betegen mindent szabad), megnéztem a tárcsázott hívásokat és ott van nagyapám mobilszáma...Igaz, hogy mögé tett még néhány számot, de felhívta. A Bobó hívott téged, nem én!!! -Jajjj, deügyes, deokos, dearanyos!!!! Felhívta a dédnagyapucikáját, deédes!!!!!! Na, jól van akkor, megyek angyalom, este van a premierem, tudod...rohannom kell.

6 megjegyzés:

  1. Még jó, hogy mindenki olvadozik.Én is azt teszem. Nagyon cuki.. :)))))
    Milyen premier?

    VálaszTörlés
  2. Köszi ;)
    Öcsike bábszínész, akinek már régesrég vissza kellett volna vonulnia és a kertjében kéne sakkozgatnia, maximum horgásznia kéne, annyit dolgozott már életében. Ehhez képest mindig kitolja a dátumot, hogy mikor hagyja abba most már tényleg... :) Szóval most megint elvállalt egy új darabot...Annak van ma a premierje.
    http://www.budapest-babszinhaz.hu/lapkisebb.html

    VálaszTörlés
  3. Bobó mindenekfelett:-)))Kezébe vette a dolgokat, bizonyááám!!!

    VálaszTörlés
  4. Ó hát ez nagyon édes sztori! :-)))

    /Akkor a Dédi biztosan tudna tanácsot adni, melyik darabbal érdemes kezdeni, én idén télen már nagyon el akarom vinni Gergőt! :-)/

    VálaszTörlés
  5. Szilvi! Megkérdezem majd, szólj, ha aktuális lesz! Nekem a Misimókus volt a kedvencem!

    VálaszTörlés
  6. jaj, hát ő az a dédi..:D ugye nem mesélted el neki azt az estét, amikor mindannyian dédinek öltöztünk?:)

    gyönyörű a gyermek!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?