2009. október 3., szombat

Őszibob

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges, már nem is babás, hanem csodaszép kisfiús!!!
    Ennyire hideg volt egyébként? (Én már megint felelőtlen anya vagyok, állandóan hosszú ujjú bodyban sétáltatom Olivért, igaz, nálunk is felkerült tegnap egy tréningfelső, de aztán annyi...:-o)

    VálaszTörlés
  2. Már megint zöld a szeme!
    Egyik nap én is adtam pulcsit meg sapkát rá, meg a pulcsi alá h.ujjú bodyt, nagyon fújt a szél és hideg is volt.
    Az első képen az a vigyor mindent visz!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki ez a kardigán és nagyon jól áll Bobónak és csak a kocsi miatt látszik zöldnek a szeme???

    VálaszTörlés
  4. Mi este (is) szoktunk sétizni egyet, azért 7 körül már hideg van...amúgy a kardi alatt rajta is csak egy h.ujjú body+póló van.
    Kék a szeme, lánykák!! Valószínű tényleg csak a babakocsi miatt van ;)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörűűűgyönyörűűűgyönyörűűű!!!!!Bobó, Te nagyon naffiú vagy már:-)))

    VálaszTörlés
  6. Annyira várlak benneteket a talin! Komolyan! Majd próbálom visszafogni magam (sikerülni fog, mert gyáva nyúl vagyok), de olyan , mintha ismernénk egymást ezer éve :D

    VálaszTörlés
  7. Micsoda nagyfiús! És milyen szépséges! Azok a szemek....

    VálaszTörlés

Mit szólsz?