2010. január 15., péntek

Cruel Intentions

Egy film, ami az Every You, Every Me-vel kezdődik és a Bitter Sweet Symphony-val ér véget, rossz már nem lehet. De ami a két szám között van, az zseniális. Minden filmben vannak emlékezetes, jobban sikerült jelenetek, de ez a film csak ilyenből áll. Gyönyörű emberek, nagyon jó zene, szép, tiszta képek és a legfontosabb: ütős szövegek. Már az első alkalom után is szinte kívülről tudtam a filmet, annyira jó dumák vannak benne, hogy elképesztő. Sarah Michelle Gellar hihetetlenül dögös benne, Reese Witherspoon már itt belopta magát a szívembe, kár, hogy később feltűnt a Dr Szöszikben is, és még a kis takonyképű, szőke fürtösgyerek, Ryan Phillippe is imádnivaló, pedig utálom a szőke pasikat. Kiváltképp amikor rámosolyog az üvöltő pszichológusára, aki épp megtudta, hogy feltette a lánya meztelen képeit az Internetre. Még Selma Blair is isteni benne, akit szintén nem bírok. nagyon csavaros és ármánykodós film ez (szeretem az ármánykodást :) ), szuper fordulatokkal. Annyira gonosz, önző és törtető a főszereplő testvérpár, hogy öröm nézni! Úgy zseniális ez a film, ahogy van. Az egyik kedvenc filmem. 10 pont.

1 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszett ez a film, de szerintem az eredetijét /a mostanra már régimódinak tűnő, de mégis hihetetlenül ütős/ Veszedelmes viszonyokat nem éri utol. Abban voltam én úgy, hogy szerintem egyáltalán nem sármos John Malkovich, mégis annyira jól játszik, hogy simán értem Michelle Pfeiffert amiért halálosan beleszeret! Az a film nem tetszett?

    VálaszTörlés

Mit szólsz?