2010. január 11., hétfő

The Perfect One

Akkora amekkorát akartam és olyan anyagú, állagú, amilyet akartam. Maga a megtestesült tökély. A rücskös labdák ritka fajtájának a tökéletes példánya immáron csatlakozott a meglévő három rücskös és ezer másik labdánk seregéhez.
A szóban forgó labda beszerzése annyira központi kérdés volt az elmúlt heteinkben, hogy megérdemli, hogy külön posztot szenteljek neki. Egyébként teljesen véletlenül másfelé sétáltunk, mint szoktunk és egy lepukkant kisbüdös papír-és játékboltban bukkantam rá. 450 huf.

5 megjegyzés:

  1. Akkor jól láttam hogy az eddigiek nagyobbak voltak, örülök hogy végre megvan az igazi! :-))))

    VálaszTörlés
  2. hű, de szuper rücsköslabda! Én ezidáig nem tudtam, hogy kell nekünk ilyen: kell nekünk ilyen? Te honnan tudtad, hogy Bobónak ez kell?

    VálaszTörlés
  3. Tök jó! No ez melyik papírbolt? mert asszem én is vennék.

    VálaszTörlés
  4. Orsókám!! vendégségekben találkozott vele Bobó és szerelem első látásra. Vegyetek, ha találtok!! Fejleszti a gömbérzéket, meg minden!!
    Emailre is válaszolok majd, csak kicsit sok a dolog itt nálunk...

    VálaszTörlés
  5. Márti: a Teleps utcában van, a Rákospatak után még kicsit tovább kell menni, a Kerekerdőn túl és egyszer csak ott lesz balra.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?