2010. január 14., csütörtök

VV Botond-mai epizód

Ebédre kicsit tartva ugyan a haragjától, de paradicsomos krumplit csináltam neki, zellerrel, husival. Eddig imádta, ma is betolt egy tisztességes adagot. Végre nem sikítozott én meg végre nem rohangáltam a konyha meg az étkező között, hogy mit adjak neki enni. Majd ettem (volna) én. Karfiolleves és spenót volt a menü az étteremben, ahonnan néha kaját hozunk. Na, a levesemből evett kb tíz evőkanállal, ami egyébként eléggé csípett, de úgy falta, mintha cukorka lett volna. Majd jött a meglepetés: szemet vetett a sertés pörköltes spenótomra is. Eddig úgy iszonyodott tőle, hogy az leírhatatlan, erre ma annyit evett belőle, hogy nem győztem adogatni neki. Megevett belőle több, mint egy egy bébiételes üvegnyit, mindezt ugye ebéd és leveske után. Ja, és a pörkölthusikból is elnyammogott hármat. Próbáltam elhozni az asztaltól, de a kezemet félrelökve követelte a további spenótfalatkákat. A végén már alig tudott mozogni, úgy telezabálta magát. Ki érti ezt a gyereket? Azt meg csak remélem, hogy a spenótban nem volt tej....

10 megjegyzés:

  1. Jézusom, mint aki már napok óta nem kap enni!:-)Nagyon izlik Bobónak.
    0.43-án az a szájmozgás!!!! :-)))))
    A szívem összeszorul olyan édes!
    Eszik, és még csak nem is "bűnös kaját", totál egészséges a spenót:-) /szerintem van benne tej/
    Ja, és a sajátját is megette! :-D

    VálaszTörlés
  2. Hát ezen behalok, nyammnyammnyamm!!! :-D
    Zabálgat :-D
    Szerintem tuti van benne tej és tuti nem lesz tőle semmi baja...

    VálaszTörlés
  3. Nem lett a tejtől (ha volt benne) semmi baja, jipppijjáááé!

    VálaszTörlés
  4. Isteni édes ez a nyammogás + a kézmozdulatok hozzá :)

    VálaszTörlés
  5. én már adok neki tejes spenótot. nem most jött ki egy foga??? D akkor eszik így miután kijön egy fog és bepótolja az előző hetet is egyszerre...

    VálaszTörlés
  6. Annyira édes ez a nyammogás! :) Azért megnyugodtam, hogy nálatok is durván kajás az etetőszék! :)

    VálaszTörlés
  7. Hú, van étvágya! Nem semmi hogy ennyire odavan érte miközben már mennyit evett előtte! :-)

    Én is most adtam először "hát nem tudom hogy van-e benne tej" spenótot /mi is hoztuk/ és szerintem volt, mert lett néhány pici pötty Réka állán, meg sokat kakilt aznap. De túléltük és már lassan jön majd a tápi /nálunk/ helyett tejecske a cumisüvegbe, szóval már akkorát nem hibázunk ezekkel a dolgokkal, Réka is már szinte mindenből kap. ;-)

    VálaszTörlés
  8. Egészségére váljék. Amit így befal, az rosszat nem tehet a kismanónak.. :)

    VálaszTörlés
  9. Nem lehet elégszer megnézni :D
    Ezt mindig csinálja a kezével? Hogy siettet a drága
    Ja és szuperjó lett a frizurája!

    VálaszTörlés
  10. Mindig csinálja a kezével. MINDIG. Imádjuk :))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?