2010. január 17., vasárnap

Munkanapló 1. hét

Új rovatot indítok, legfőképpen csak a magam szórakoztatására illetve kontrollálására. Majd' egy hete kezdtem az projektekkel életem, erről akarok -legalább vázlatosan- beszámolni. 10 hét van hátra a szakdoga leadási határidejéig. Íme az első heti eredmények. Szakdolgozat fronton:
  • voltam konzultáción a témavezetőmmel
  • elkészült a szakdogám borítója (nagy dolgok ezek)
  • nyitottam egy Szakdolgozat című mappát a gépen (nagy dolgok ezek)
  • felvettem a kapcsolatot egy Bme-s nővel, akitől magyar nyelvű cikkeket remélek
  • összeállt, hogy mely kérdőívekkel vizsgálódom
  • ezeket elkezdtem bevinni az újonnan megismert Google.docs-ba , más kérdés, hogy elveszett egy részük-van még mit tanulnom ( cél a grid-master-cím :)
  • megírtam a kérdőívekhez az instrukcióm
Jövő heti ütemterv: kérdőívek full összeállítása, googledocs-osítása és elküldése a két vizsgálati csoportomnak. Két témába vágó szakdoga elolvasása. Torna fronton:
  • vettem egy nyolcalkalmas bérletet
  • elmentem egy alakformáló tornára -egyedül (!!!!!!!!!)
  • másnap (!!) egy kondizásra Ancival kiegészülve. Azért lett kondizás, mert a köcsög sztrájk miatt Győzi nem ért haza időben, így buktuk az órát, maradt a futó-lépcsőző-tekerő-gép, amit utálok. Értékelném, ha megegyeznének végre a felek, mert holnap is mennénk.
  • Fogyókúrára ugyan nem tettem fogadalmat, de jó lenne kicsit visszafogni magam. Hát, ezen a héten nem sikerült. Ettem a héten egy rakás After Eight-et, ma meg egy csomó zserbót, és egyébként sem bírok nem enni...
Jövő heti ütemterv: hétfőn és pénteken egy-egy óra. Kevesebb nass. Good plan.

6 megjegyzés:

  1. Tök jó ötlet, hogy ideírod a megvalósult és előttedálló terveket, szerintem ettől hatékonyabb lesz, főleg, hogy tudod hogy mások is kukkolják, hogy hol tartasz! Well done! Keep up the good work!

    VálaszTörlés
  2. Szederke, pont ez a célja annak, hogy feltettem ide az ütemterveket. Így talán én is komolyabban veszem, ha van külső kontrollom :)

    VálaszTörlés
  3. Minden tiszteletem a tiéd! Kitartás - mindkét fronton! :)

    VálaszTörlés
  4. a második és harmadik ponton nagyon jót szórakoztam, én is pont ilyen dolgokkal szoktam magam utálatos dolgokra rávenni. Illetve a legfontosabb: ha kell, ha nem, elmegyek az ápiszba, elköltök egy csomó pénzt, veszek olyan baromságokat, amik nélkül bedőlne a projekt, úgy is, mint szakdolgozathoz jegyszetelős toll, mappa stb :))
    Hajrá-hajrá!

    VálaszTörlés
  5. Hajrá, hajrá, ügyes vagy! Így kell ezt! /After eight, zserbó: még a legnagyobbak is megbotlanak néha! :-)))/

    VálaszTörlés

Mit szólsz?