2010. január 25., hétfő

Fogócska

Semmi evolúciós magyarázatot nem leltem arra, hogy miért keményebb a bőr a térdünkön, de az okát már sejtem: a gyerekkori mászástól lesz ilyen érdes. Komolyan mondom, ez kegyetlen. Alig bírom követni, ő meg rendszerint úgy teper, mint akit puskából lőttek ki. Általában a következő mondatokra kezd el menekülni: "Bobó, gyere, tisztába teszlek!" vagy "Bobó, gyere, megyünk aludni!". De olyan is van, hogy unatkozik, egyszer csak rámnéz, megcsillan a huncutság a szemében és elindul. Várja, hogy kergessem, Időnként megáll, visszanéz rám és addig vár, míg utána nem eredek. Hát így telnek napjaink...

7 megjegyzés:

  1. Megmutattam Zalánnak, hogy most már tessen így teperni a lakásban. Tetszett neki! :) Nekem is!

    VálaszTörlés
  2. Ez a fogócskázás egy ideje nálunk is nagy sláger :) olyan édesek ilyenkor. És már lehet velük játszani!!! Néha furcsa, nem?

    VálaszTörlés
  3. Jaj, annyira cuki, ahogy kacagva "menekül"! Nagyon tetszett, szuper video! :)))

    VálaszTörlés
  4. Ó hát hogy játszik már, incselkedik meg minden, nagyon cuki! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is ugyanez a kedvenc játék mostanában:-)
    Annyira édesen kacag Bobó, és a szárító melletti "botlás", mikor olyan nagyon siet!
    Éppen azt ecsetelte tegnap a lányom, hogy félnapi Ádámmal való kergetőzés után hihetetlen módon fáj a térde, fogalma nincs a picik hogyan bírják ezt hónapokon keresztűl? :-)
    Klassz, hogy fel tudtátok venni videóra!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon cuki! Hogy teper! Hihetetlen,hogy ő is milyen nagyfiú már! Szépséges!

    VálaszTörlés
  7. én is azt nem értem, hogy hogy bírnak azzal a puha térdükkel ennyit négykézlábazni, nekem 3 "lépés" után úgy fáj a térdem, hogy meghalok tőle. Nagyon nagyon nagyon cuki!!!! Kéne egy babás osztálytalálkozót csinálni ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?