2010. január 28., csütörtök

Homo erectus

Se videó, se fotó, csak a szavam igazolja: Botondgyerek ma fogta magát és felállt a szoba közepén. Épp az apjával beszéltem telefonon, úgyhogy ő élőben hallhatta a nyálcsorgatásomat és kappan-hangon ömlengő-Bobót-az-egekig-dicsérő monológomat. Tette ezt egyébként olyan természetességgel, mint aki egyenes derékkal jött a világra. Megismételte még vagy ötször, de az illusztrációra még várni kell. Azért, amikor délután megláttam, hogy áll a gyerekem egy szál magában a szoba közepén, a rend kedvéért elmorzsoltam egy-két könnycseppet.

10 megjegyzés:

  1. Gratulaaaaaaa!
    /Hát igen, előre az önállósodás útján.../

    VálaszTörlés
  2. Hipp-hipp!!! Biztos összesúgtak Z/Talánnal :-)))

    (D szerintem mindaddig nem fog felállni amíg a taxiján eljut bárhova a lakásban :) )

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy!!!!!!!!!!!!Drága Bobó,tudod, Vinike ugyan járkál már, de ilyet ő nem tud ám:-)))

    VálaszTörlés
  4. Szederke, Bobó kapaszkodva már három hónapja áll :)
    Most egyedül állt fel a szoba közepén ;)

    VálaszTörlés
  5. Azta mindenit! Nagyon ügyes! :) Bizony meg kell könnyezni ezeket a nagy dolgokat! :)

    VálaszTörlés
  6. Nem csodálom a könnyeket........Szuperügyes ez a Bobógyerek! Piroska

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok! Alig várom az illusztrációt! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ügyes! Gratula! Én is várom az illusztrációt!

    VálaszTörlés
  9. Ügyes-ügyes!!!! :-)
    Remélem hamarosan sikerül illusztrálni képben is, már a múltkori pillanatokra álldogálós is annyi édes volt.
    Hajrá Bobó!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?