2010. január 24., vasárnap

Munkanapló 2. hét

  1. Szakdogat: Fájdalom, de a szakdoga szempontjából kicsit eseménytelen volt ez a hét. Elkészültem a kérdőívek végleges verziójával, mindjárt elküldöm a két beépített emberemnek, akik reményeim szerint továbbküldik az összes alkalmazottnak, akik majd kitöltik. Ennyi. Semmi mást nem csináltam a héten. Igaz, hogy ez nagyon fontos, de luxus volt ez az egy hét, ha határidőre be akarom fejezni. Az elméleti háttérhez kellene anyagot szereznem és kitalálni, mikről akarok írni. De nagyon nem akarok belekezdeni, mert akkor indul a kemény meló...Jövő hét végére akarok némi anyagot és tudni akarom miből fog összeállni az elméleti hátterem.
  2. Torna-front:Itt viszont jeleskedtem. Hétfőn Ancival voltam, kedden egyedül (!!) gyilkos step-aerobic-on, tényleg nagyon durva volt. Nem szoktam izzadni, de ez megtette a hatását és a fél liter vizem is kevés volt... Három napig tartott mire elmúlt a görcsszerű izomláz a vádlimból. Pénteken pedig még egy óra Ancival. Jók vagyunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Irigyellek a torna-kitartás miatt!
    A fogócska videón szerintem látszik a hatás!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?