2009. február 13., péntek

Breakfast at Tiffany's

Két vallomás: csak a My Fair Lady-t láttam Audrey Hepburn-től és mindig is azt hittem, hogy ő Katharine Hepburn lánya. Nemrég derült ki számomra, hogy semmi közük egymáshoz. Az Álom luxuskivitelben-t meg akarom nézni egy ideje és most kölcsönkaptam egy díszdoboznyi Hepburn-filmet egy barátnőmtől, időm mint a tenger, úgyhogy ma meg is néztem. Teljesen nézhető, aranyos, vicces, A.H. nagyon cuki benne, jól áll neki ez a teljesen szétcsúszott hebrencs szerep. A főszereplő pasi is nagyon szimpi, cukik együtt nagyon! Nekem elmaradt a nagy Hollywood-ending, nem értem volna be ezzel az esős-macskás-ballonkabátos jelenettel, de nem baj, így is tökjó kis lájtos romantikus film, ami meglepő, mert utálom a régi filmeket.. 9 pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?