2009. február 22., vasárnap

Imax, Jokkmokk, Carcassone

Tegnap dél körül elindultunk az Arénába. 4-től mozijegyünk volt Hakeszékkal 3D szafari movie-ra (óó, jeee) és előtte még szerettem volna jelentős előrehaladást elérni a kórházi csomagom tekintetében. Sikertelenül. Hálóingeket és fehérneműket akartam venni, gondoltam a Tescoban csak kapunk valami hulladékabb fajtát. Fehérneműt hagyjuk is, semmi kínálat. Hálóing/pizsama volt körülbelül három féle, azok is odahányva egy akasztós alkalmatosságon, összevissza, pár nélkül, méret nélkül, ár nélkül, stb. Találtam egyet, ami tetszett, gondoltam megpróbálom. Igenám, de a gatya rész és a felső össze volt tűzve a lopásgátló bigyóval, és ráadásul úgy, hogy lehetetlen volt felpróbálni. (Ezzel már más boltokban is találkoztam, nem tudom mit gondolnak...) A ruhaosztály információs pultjánál két nő: az egyik épp valami cipőt próbált felhúzott lábbal, eközben kelletlenül odavetette nekem, hogy ők nem tudják kivenni belőle a bilétát. Ennyi. Megpróbáltam felvenni, de nem sikerült, úgyhogy feladtam. Bosszúból nem tettem vissza rendesen a pizsit, hanem odadobtam a többi tetejére... hehe. Következő állomás a H&M, ebben nem csalódtam szokás szerint és ha nem is a kórházi csomagomba, de itthonra vettem néhány cuccot! Juhhúú!
Másra nem volt idő, mert még kajálunk is kellett. (Főzelékfalóban tökszar, tökdrága spagettit és mirelit húst. Valamiért hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy itt olcsóbb és jobb a kaja, mint a többi plázás gyorsétteremben, de nem!!)
Na, a 3D szafari: Még egyikünk sem volt a híres Imax-ban, kíváncsiak voltunk. A szemüveg kicsit modernebb, mint régen a papír, de ugyanolyan béna. A tematika az volt, hogy egy dzsip hátsó ülésén ülve visznek minket körbe Afrikában. Az ötlet tökjó, és eleinte még élveztük, hogy az elefántok az előttünk ülő kopasz pasi fején állnak, hogy a fűszálak az orrunkat csiklandozzák, stb. De maga a film elég eseménytelen (legalább egy véres támadást elvártam volna), ráadásul sok a nagyon közeli kép, amit tök homályosan lehet látni ebben a szemüvegben, így ezeket nem lehetett élvezni. Bal oldalamon az uram rázta a fotelt, próbálva autentikusabbá tenni a dzsipben való rázkódást; jobb oldalamon Haka suttogott mindenféle trágárságokat a fülembe- ezek kicsit javítottak a helyzeten, majdnem végigvinnyogtam a 45 percet (ennyit pont kibírtam wc nélkül). Nem akarom nagyon lehúzni, de nem igazán voltunk elájulva, na. Egyszer azért megérte (pláne kultúrautalványból).
Utána futottunk egy Ikea-kört, sajnos mi csak kísérők voltunk, de szerencsére főleg a kanapéknál és étkezőknél időztünk, így mindenhol le tudtam dögleni. (Ekkorra már finoman szólva elfáradtam.) Végül fel hozzánk, pizzát rendel, lepunnyad, fiúk sört kibont, Carcassone-parti (végre én nyertem), még kicsi punnyadás, vendégek haza, zuhanyzás, Grammy-díjkiosztó ágyból, mint két hulla. Nagyon elfáradtam... Ez mondjuk nem akadályozott meg abban, hogy éjjel 3 és 4 között virrasszak, majd reggel 8-kor felébredjek. Mindegy, nagyon jó kis napunk volt, ma meg pihenhettem.

2 megjegyzés:

  1. Helyesbítés: nem trágárságokat, hanem szellemességeket sugdostam a füledbe. Kérem javítani. Haka

    VálaszTörlés
  2. Maradjunk annyiban, hogy is-is.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?