2009. február 8., vasárnap

Kate és Leo

A szabadság útjai. Eleve nálam mínusz pont a felejthető cím. Erre két hét múlva már nem fogok emlékezni. Az eredeti valamivel talán jobb: Revolutionary Road. A helyszínek, a jelmezek, a zene nekem nagyon tetszett. A két főszereplőt egyébként is bírom, itt sem csalódtam bennük, nagyon jól, hitelesen, mélyen játszanak. Tényleg nagyon tuti mindkettő. A sztori viszont annyira, de annyira sablonos, hogy bevallom háromszor is meg kellett szakítanom ( nem csak mert valaki a húgyhólyagomon lovagolt közben) és alig vártam a végét. Nem hozott semmi újat a témában (látszólagos külvárosi idill mögött felsejlő marha nagy boldogtalanság). Nagyon sok ilyen filmet láttunk már és sajnos hiába a sztárparádé, nekem uncsi volt. "Dr Maplewood" felbukkanása viszont pluszpont. 7 pont.

3 megjegyzés:

  1. Hiába minden, a filmes postokhoz képtelen vagyok kommentelni. Báááár, képzeld, múlt héten megnéztem egy filmet. Tök véletlenül. az m2-n volt, God Will Hunting. Másodszor láttam és most is nagyon tetszett. Na mit szólsz?

    VálaszTörlés
  2. Aha, Good :)
    És nagyon büszke vagyok rád!! Az egy elég jó film, szeretjük!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?